Aalton Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 The Polar Express er desverre ikke ute på DVD enda, men den er ute innen julerushet vet jeg. Hvertfall det som ble sagt for litt siden. Men en god jule film jeg ikke kan si jeg har sett noen komme med er faktisk Grinchen som er en utrolig god jule film. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 "Love, actually" er vel strengt tatt en julete film. (Var ikke på kjempelista til Njål engang, er det galt å være litt stolt?) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 "Love, actually" er vel strengt tatt en julete film.(Var ikke på kjempelista til Njål engang, er det galt å være litt stolt?) 5091051[/snapback] Både julete og jålete film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Love Actually ble nettopp kjøpt her i huset, fantastisk søt film. Anyway, back to Narnia: En komedie som ikke hadde noen vitser i trailer lover dårlig, jeg trosset traileren og så filmen. Narnia, derimot, viste i traileren at den er en storslått eventyrfilm, og det er jo nettopp det den skal være. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Bad Santa? Ganske uorginal ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nei, The polar Express e julefilmen i animerte kategorien da... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Love Actually ble nettopp kjøpt her i huset, fantastisk søt film.Anyway, back to Narnia: En komedie som ikke hadde noen vitser i trailer lover dårlig, jeg trosset traileren og så filmen. Narnia, derimot, viste i traileren at den er en storslått eventyrfilm, og det er jo nettopp det den skal være. 5091100[/snapback] Hæ? Skrev du feil et sted nå, fikk ikke helt med meg sammenhengen. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bad Santa? Ganske uorginal ihvertfall. 5091524[/snapback] den er da morsom ^^ ble i julestemning av den ;] anbefales Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bad Santa? Ganske uorginal ihvertfall. 5091524[/snapback] den er da morsom ^^ ble i julestemning av den ;] anbefales 5093673[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 "Love, actually" er vel strengt tatt en julete film.(Var ikke på kjempelista til Njål engang, er det galt å være litt stolt?) 5091051[/snapback] Jau, jeg er veldig svak for både "klissete" og julete filmer, så den kombinasjonen er uslåelig. Daniel Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) blir ikke jul her i huset uten denne. ler så jeg nesten kaster opp hver jul : http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=6304 artigste julekomedie ever! Endret 2. november 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Love Actually ble nettopp kjøpt her i huset, fantastisk søt film.Anyway, back to Narnia: En komedie som ikke hadde noen vitser i trailer lover dårlig, jeg trosset traileren og så filmen. Narnia, derimot, viste i traileren at den er en storslått eventyrfilm, og det er jo nettopp det den skal være. 5091100[/snapback] Hæ? Skrev du feil et sted nå, fikk ikke helt med meg sammenhengen. 5093423[/snapback] Mens Hitchhikers var en komedie uten vitser i trailer (ergo: jeg anta at denne filmen ikke ble noe morsom), fylte Narnia alle krav i traileren. Derfor er jeg optimistisk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sånn ja. Trodde du mente at du trosset traileren til Narnia, og så den like vel. Det var skrevet sånn at det så litt sånn ut. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Pen tråd, syns det er koslig å fyre igang julefilmer i jula ala Home Alone 1/2 (3/4 har ikke samma sjarmen).. Skal lage liste over forslaga her og se om jeg finner noen intressante.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg likte Bad santa temmelig godt faktisk ( så den på sommeren så litt gal stemning). Forsåvidt har jeg jo sett home alone (de to første only!) siden de kom ut, hver eneste jul, litt tradisjon. I fjor ble det litt forandring og endte opp på goreflickfest hos en kompis Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hjemme alene-filmene er jo brae da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 må altid se Christmas Vacation i romjula 5083828[/snapback] Helt enig! Den filmen er 5085225[/snapback] Den er jo såååå rååå! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Mikkes Jul I Andeby. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Diverse disney filmer Grinch Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Disney filmene er jo noe man bare må se i julen og er ikke lenge før jeg begyner og rote frem igjen de hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå