Gå til innhold

Den store tråden om gode julefilmer

danilovic

Anbefalte innlegg

The Polar Express er desverre ikke ute på DVD enda, men den er ute innen julerushet vet jeg. Hvertfall det som ble sagt for litt siden.

Men en god jule film jeg ikke kan si jeg har sett noen komme med er faktisk Grinchen som er en utrolig god jule film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Love Actually ble nettopp kjøpt her i huset, fantastisk søt film.

Anyway, back to Narnia: En komedie som ikke hadde noen vitser i trailer lover dårlig, jeg trosset traileren og så filmen. Narnia, derimot, viste i traileren at den er en storslått eventyrfilm, og det er jo nettopp det den skal være.

Lenke til kommentar

Anyway, back to Narnia: En komedie som ikke hadde noen vitser i trailer lover dårlig, jeg trosset traileren og så filmen. Narnia, derimot, viste i traileren at den er en storslått eventyrfilm, og det er jo nettopp det den skal være.

5091100[/snapback]

Hæ? Skrev du feil et sted nå, fikk ikke helt med meg sammenhengen. :dontgetit:

Lenke til kommentar

5091100[/snapback]

Hæ? Skrev du feil et sted nå, fikk ikke helt med meg sammenhengen. :dontgetit:

5093423[/snapback]

Mens Hitchhikers var en komedie uten vitser i trailer (ergo: jeg anta at denne filmen ikke ble noe morsom), fylte Narnia alle krav i traileren. Derfor er jeg optimistisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg likte Bad santa temmelig godt faktisk ( så den på sommeren så litt gal stemning). Forsåvidt har jeg jo sett home alone (de to første only!) siden de kom ut, hver eneste jul, litt tradisjon. I fjor ble det litt forandring og endte opp på goreflickfest hos en kompis :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...