Askepott Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette er et litt sproett spoersmaal / Jeg skal sette opp en maskin for spilling, og har 2 video kort velge mellom> FG 6800XT 128 eller Radeon 9600pro 256 Jeg trodde med en gang at GeForce/kortet var det beste, men naar jeg forsoeker et par spill som feks BF2, der det ut til at det gamle Radeon/kortet er like godt... Uavhengig av resten av HW spekken, hvilket kort er best /spoersmaaltegn/ Jeg har ikke peilig paa skjermkort, saa all hjelp mottas med takk Beklager engelsk tastatur med hilsen Askepott Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 6800 kortet burde nå ha knekt det andre kortet. Sikkert på at resten av oppsett av pcen din ikke er en flaskehals for skjermkortet? Lenke til kommentar
Askepott Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Det var det jeg begynte å lure på også.. Driver og setter opp systemet igjen med et nytt hovedkort, håper det hjelper. Men 6800XT kortet er bedre i utgangspunktet? - trass i at det andre kortet har mer minne? Takk for svaret Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Burde ha knekt det andre kortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå