Ozelot Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Av og til ser jeg noen rare ting ved bokstavene på forumet. Jeg regner med at det ikke er noe gale med meg, da disse raritetene forsvinner hvis jeg merker order\-ene med musen. Legger ved bilde så kan dere selv vurdere. Edit: Hvis dette er en Windows-feil og ikke en forum-feil, kan en moderator vennligst flytten denne posten til windows-forumet ? Endret 30. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Windows bug muligens? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Har ikke opplevd dette. - Kanskje feil med en skrifttype som du har? - Eller ett driverproblem mot skjermkortet? - Eller relatert til ett spesifikt forum-skin? EDIT: Når vi først snakker om rare ting, hva betyr understrekingen på bildet under? Endret 30. oktober 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 han skriver et innlegg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ozelot: Det du opplever er nok noe lokalt hos deg, da våre system ikke klarer å lage slike fasinerene feil, jeg har selv opplevd det, men kun på enkelte nettlesere på enkelte maskiner, så kan desverre ikke hjelpe deg mer med å fortelle om hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg