random_user Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva trenger jeg får og få VHS spilleren koblet til pcen så jeg kan lagre filmene på pcen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har faktisk tenkt på det samme i det siste. Lurer på hva som er det mest gunstige å bruke.. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kjøp deg et tv-kort som har videoinnganger. Helst ett med hardware mpeg2 encoder. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 et tv inn kort fra pinacle, men regn med at du må kjøpe en del kabler eller omformere Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Har selv et pinnacle PCTV Pro,og bruker følgende ledninger/utstyr. Scart adapter,ledning for lyd,og en svideo ledning for bilde..er alt mann trenger. Værre er det ikke. Endret 31. oktober 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 har du tv med svideo støtte da? hvis ikke, må du ikke da har svideo-phono video plugg ? Lenke til kommentar
random_user Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 ok tusen takk for svar Lenke til kommentar
random_user Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 En til ting jeg lurer på er hvilken ledninger jeg trenger for og få det til og funke hvis jeg kjøper dette tv-kortet http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=PINSTPCTVUSB Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det spørs på hva slags utganger du har på videospilleren din. Men det hender også det følger med scart adaptere så du får nok det du trenger med denne retail pakken. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 ok tusen takk for hjelpen da blir det nok dette tv-kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå