Cyrus86 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har letet både her og der.. men finner mye tester og ting og tang.. men finner fa.. ikke hvor man får kjøpt det helv...es kortet.. jeg fant på http://www.databutikken.com/no , men alt er utsolgt :evil: *argh* så jeg ville satt stor pris på hvis noen vet når f. eks komplett får inn R300.. mvh Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 ....så sånn i motsettning til alle andre her så TRENGER du et svar....liksom..var du i tvil om at du skulle få det?...er dine behov mer unike enn andre??.....mmmh...seff hjelper ikke det deg...men jeg blir alltid så himla overrasket når folk tror de er verdens navle... Om spm ditt...så tror jeg det er best rettet til Komplett og ikke oss...alt vi kan gjøre..er å tippe...noe du kan gjøre like godt som oss andre... ...eller du kan prøve et søk på kvasir.no AKIRA Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 verdens navle? jaja anyway.. :smile: får vel bare smøre meg med tålmodighet ijen... er ikke ant å gjøre enn å vente å ikke bruke opp sparepengene Men jeg synes at det burde komme ut til salgs før doom3 blir lansert.. synes en sånn klasikker fortjene bedre enn et rustent geforce2 mx kory Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 *himle med øynene* Radeon 9700 er i salg Doom 3 har ingen enda spilt..bare vist video av. you do the math!! AKIRA Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Kortet har jo ikke kommet til butikkene enda da! Tror du må vente til litt senere ut på høsten for å få kjøpt det. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Vet det er i salg, men det er ikke mange som selger det.. enda.. Dem som selger det er utsolgt :sad: så jeg må bare vente Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 skal du ha kortet nå må du kjøpe fra usa (www.ati.com) kortet er ikke kommet til norge, kommer sikkert senere på høsten (1-3 måneder) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 09:49, Cyrus86 skrev:Vet det er i salg, men det er ikke mange som selger det.. enda.. Dem som selger det er utsolgt :sad:så jeg må bare vente Kortet har ikke kommet til norge enda! Det står at det er utsolgt fordi de ikke har fått det inn. Skal du ha det nå, så blir du nødt til å kjøpe fra andre land som har fått det inn. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Slutt å kjeft da, ungen kan da ikke mye for at han ikkje skjønner alt som er til :wink: Lenke til kommentar
DCP Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Kan en moderator slette denne threaden? Dette er ingen "nyhet" Lær deg å poste.... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Denne posten har ingenting å gjøre under nyheter, og flyttes til feilpostinger. Avsender er advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg