janfredrik Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Jeg får ikke med splitter fra start, så lurer jeg på om disse selges i elektrobutikker som elkjøp? Og om det bare er en type? Er vel sånn fra telefonuttaket til spiltteren og til modemet og telefonen (se bilde) Har bestilt modem og router i ett, men det sier vel ikke noe. Lenke til kommentar
lenix Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Både Netshop og Komplett selger disse... Jeg spurte på noen lokale butikker uten hell, så det endte med at jeg kjøpte min hos netshop lenix Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Okay, er det stor forsjell på de to, siden den ene er 30 kr dyrere? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Leste i den håndboka for modemet/routern at spilitteren måtte ha støtte for Micro-filter. Har disse det? Lenke til kommentar
xtrail Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Jeg får ikke med splitter fra start, så lurer jeg på om disse selges i elektrobutikker som elkjøp? Og om det bare er en type? Er vel sånn fra telefonuttaket til spiltteren og til modemet og telefonen (se bilde) Har bestilt modem og router i ett, men det sier vel ikke noe. 5082399[/snapback] Splitter får du kjøpt på både Bonus og Elkjøp. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Da stikker jeg innom elkjøp og expert senere i dag, eller så bestiller jeg fra NetShop Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) På NetShop så står det: Dette er produktet for deg som ikke har mottat splitter fra din internettleverandør. Dele linjen inn i huset opp til èn ADSL og èn ISDN linje. Altså, de har ikke ISDN linje, de har analog, men er dette det samme? Trenger FORT svar, siden jeg har bestilt den nå Edit: Snakket med NetShop på telefon nå, og han kunne ikke svare på det, men han ville tro at den gikk til begge to. Vet dere noe? Endret 31. oktober 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 På NetShop så står det:Dette er produktet for deg som ikke har mottat splitter fra din internettleverandør. Dele linjen inn i huset opp til èn ADSL og èn ISDN linje. Altså, de har ikke ISDN linje, de har analog, men er dette det samme? Trenger FORT svar, siden jeg har bestilt den nå Edit: Snakket med NetShop på telefon nå, og han kunne ikke svare på det, men han ville tro at den gikk til begge to. Vet dere noe? 5084691[/snapback] Telenor sender iallefall ut samme type splitter, uavhengig om man har ISDN eller PSTN, så det burde være likegyldig.. Poenget er at den splitter ut signalet til adsl til rett port, og sender det andre til tlf.utgangen.. Kan derfor ikke skjønne at dette ikke skulle fungere.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Okay På min fra telenor er det valg mellom POTS og ISDN, den står på POTS. Altså, det du mener er at det verste som kan skje er at telefonen ikke fungerer hvis det er kun isdn? Endret 31. oktober 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Bare et lite apropo: Man trenger ikke splitter, hvis du ikke har fasttelefon. Edit: ...så nå at du skrev at du "de" hadde analog-linje... Endret 31. oktober 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Altså, det du mener er at det verste som kan skje er at telefonen ikke fungerer hvis det er kun isdn? 5084994[/snapback] Er vel det jeg mener ja.. hehe Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp. Takk for innspill Har nå hentet splitteren fra netshop. Hvis det viser seg at den ikke fungerer med telefonen så sender jeg den tilbake og bestiller fra Komplett Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Eller så kan du få en av meg, har to stk., bruker ingen av disse Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Hehe Skal si ifra her om den funka / ikke funka Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp den funka den splitteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå