Gå til innhold

Problem med MSI k8n neo4f

ådne

Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp pcen kommer det et bilde der det står en logo (platinium), og selvfølgelig del>bios og tab>post. Dette skjermbilde varer oppimot 15 min, før det kommer opp et nytt skjermbilde med "click f1 to continue" og "click del to setup". Når jeg trykker f1 kommer det opp et nytt skjermbilde der det står verifiserer data. Dette varer enorm lenge så jeg har ikke ventet lengre.

Hva er løsningen på problemet?

Må jeg restarte hovedkortet, og i såfall hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finner den harddisk? evt gå inn i bios og velge at den ikke skal stoppe på noe error.

5082553[/snapback]

Den finner hardiskene ja. Hvor setter jeg den til å ikke stoppe på error?

NB: Hvis jeg skal ta ut batteri, er det noe grense for hvor lenge dette bør vær ut?

Lenke til kommentar
Har tatt ut og inn batteriet i HKet nå, uten noe bedre resultat:(

Er det noen som vet va jeg kan gjøre?

Heisann!

Gå inn i BIOS og se om du finner noe som heter Quick Reboot eller noe i den duren...tipper den er satt til "disable" hos deg siden oppstarten tar så lang tid.. :hmm:

EDIT:

Noe sånt som Marius E er inne på...

Ser ut til at vi postet samtidig :tease:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Nå er logoen borte så nå kommer jeg rett inn i POST. Men der går det ikke videre. får opp to alternativer; del for setup og f11 for boot menu.

Veldig irriterende problem, spessielt når jeg ikke aner hva som er galt.

Noen som er noe klokere?

Lenke til kommentar

Hvis jeg nå trykker F11 og velger boot fra harddisk kommer jeg inn i windows, men det tar utrolig lang tid fra jeg trykker F11 til bootmenyen. Uansett så skal det jo ikke være sånn at jeg må trykke noe for å komme inn i windows!

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...