DE1 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Og når Windows Messenger ikk fungerer, hva gjør man da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Windows Messenger er ikke noe alternativ. Ikke MSN Messenger heller forresten. Endret 1. november 2005 av wil Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hvorfor tar du opp temaer som ikke er relevant i temaet. Jeg vil ha MSN om du vil eller ikke. Dette er ikke noen "liker du MSN-tråd" Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jamen da må du få fiksa det da. Hvis du ikke kan installere MSN 7.5 og Windows Messenger ikke funker så må du jo finne på noe da. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Selvfølgelig. Men når du sier at det ikke er noe å spare på så er jo det DINE meninger. Jeg må ha fakta før jeg formaterer... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Daggern2005: Unnskyld meg, men har du en original installasjon av Windows XP? Er ikke ute etter å anklage deg, men det virker slik ettersom at SP2 ikke vil la seg installere på ditt system. Har du forresten prøvd å installere via windowsupdate.com? Å formatere og legge alt inn på nytt bare for å legge inn SP2 ser jeg som helt unødvendig, ikke et eneste system jeg har vært borti har hatt et problem før eller etter installasjon av SP2. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Da skal jeg laste ned via windowsopdate nå Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jepp, men husk å ha System Restore på når du skal oppdatere, i tilfelle det skulle skje noe galt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 System Restore? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvis du vet hvordan du finner frem til kontroll panel så har du gjort halve jobben. Søk deg frem til system(aner ikke hva det heter på norsk) men bilde av en datamaskin og der er det en system restore og merk av på hvilke av hardiskene du skal ha system restore påslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå