DE1 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ikke en god topic der men: Jeg skulle instalere MSN Messenger 7.5 i dag. Også endte det i at jeg har for gammel SP Jeg har set-upen til MSN 7.0 med windows sperrer meg fordi en "nyere versjon av MSN er isntalert". Så jeg må ha ny Service Pack fort! Jeg skal ha SP2. Må jeg formatere da? - Eller holder det å laste det ned (fra hvor) ) og instalere det? - Vil ikke noe gå tapt da? Takker for raske svar! Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Det tok meg ikke lang tid å finne nedlastingsfil for Service Pack 2 for XP nei. Her finner du den Norske versjonen av Sp2: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9E368D3CDB5A og her finner du den Engelske: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9E368D3CDB5A Lykke til. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 SP2 til WinXP kan du laste ned frå http://update.microsoft.com trur eg. Veit ikkje akkurat kor, men du finn det sikkert. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk for raske svar. Er jeg nødt til å formatere eller holder det å instalere og starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 holder å installere, det eneste ubehaget er at du må restarte datan. Men msn 7.5 er ikke noe å skryte over. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 holder å installere, det eneste ubehaget er at du må restarte datan. Men msn 7.5 er ikke noe å skryte over. 5082437[/snapback] Det er ikke det at jeg VIL ha 7.5.. Men jeg er tydligvis nødt... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 prøvd å avinstallere MSN 7.5 først, så installere 7.0? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nei, du trenger ikke å formatere for å installere SP2. Men neste gang du skal installere Windows XP på nytt, kan det være lurt å lage en oppdatert setup-CD med SP2 integrert (se link til guide i signatur). Tror det skal være nok å gå på Windows Update for å få installert denne automatisk. Men jeg anbefaler alikevel at du laster ned den såkalte "Nettverksinstallasjonen", da har du den til en senere anledning. Hvis du ikke vil installere SP2 (anbefales på det sterkeste, med hensyn til alle sikkerhetshullene som blir "tettet"), kan du bruke en alternativ prateklient, f.eks. GAIM eller Trillian. Begge støtter de mest populære nettverkene. Uansett hva du velger å gjøre; lykke til! Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 MSN 7.5 funker hos meg, og jeg har SP1. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikke hos meg... Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg ville da anbefalt deg å reinstallere Windows når du skal installere Sp2 fordi at du har sikkert noen programmer som ligger å surrer i bakrunnen. Sp2 liker f. eks IKKE at Demon Tools eller Acohol ligger i bakrunnen og kjører. Da får du feilmelding. Det jeg også kan anbefale deg er å lage en Windows XP cd med Integrert Sp2 på. Da får du Sp2 installert direkte sammen med Windows XP. Lykke til. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Altså, prøver å instalere SP2...Går ikke, får feilmelding. Screenshot kommer! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Da kommer screenshoten! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Klarer ikke å zooma bildet.... ps. gi mat til fisken din. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Feil ved instalasjon av Service Pack 1 "Hovedfilen for systemet (kjernen) som brukes for å starte maskinen, er ikke en Microsoft Windows-fil. Oppgraderingspakke bli ikke instalert." Også står det noen tall som jeg ikke får helt tak i... Er det av interesse kan jeg sjekke på nytt... Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Som jeg sa, Du bør reinstallere Windows før du faktisk installerer Sp2. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Formatere da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Nødvendigvis, ja. 5086920[/snapback] Hva hvis jeg ikke har peiling på det heller da? Har aldri formatert før... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 føler ikke at msn er verdt alt oppstyret, bruker windows messenger og nøy deg med det. evetuelt så kan du starte opp datan med xp cd'en og installere derifra, du vil ikke møte på noen problemer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå