Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forslag til bra 9x6 og 6x4 høyttalere?


apegryn

Anbefalte innlegg

Ja det viste seg etterhvert at de brukte pioneer høyttalerene jeg fant på knoksen ikke var så flinke å spille høyt, og heller ikke de 6x4 pioneer høyttalerene som stod i bilen når jeg kjøpte den (de var litt sprengte). Så når jeg har økonomi til det skal jeg skaffe meg noen nye.

 

Så er saken, hva bør jeg gå for? Noen som vet om noen greie 9x6 eller 6x4 høyttalere til rundt tusenlappen/sett (og gjerne billigere) :D Jeg bør vel skaffe 6x4 først siden det er i frontdøra... (jeg lærer fort jalla ;) )

 

Jeg kikket på disse hos bilradiospesialisten, er det greit å bytte ut fra pioneer 6x4? Eller er det helt på jordet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville svært, svært SVÆRT mye heller lagt de samme pengene i et par Soundstream Tarantula 4x6.

 

Så mye penger for de Infinityene virker ikke som annet enn grovt ran! Beklager om jeg virker krass, men se på chassiet.. varmgalvanisert (?) presset stål. Dette var helt ok på 70-tallet, men nå? til DEN prisen? Jeg er mildt sagt sjokkert...

Lenke til kommentar

EDIT: tror jeg var for krass i første posten. Det ser ut som den kjipe plata rundt kun er en form for adapter.. Fant ingen bilder av baksiden av Infinityene, så jeg trekker kritikken tilbake :)

 

Har du mulighet til å høre på dem før du kjøper dem? Liker du det du hører og DU mener de er verdt prisen, vel.. da er de jo det :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg infinity leverer meget kurrante saker, den eneste skuffelsen jeg har møtt hittil av de er kappaboxen, med et 12" kappa element i ferdig box. Skulle tro en fikk mer utav et slikt element enn det det faktisk gjør. Trodde til og begynne med at det var feilvare, men.

 

Jeg tror du gjør en bra handel ved å kjøpe infinityene. :)

Lenke til kommentar

Anbefaler deg Morel`s Pulse 6x9 , et av de "beste" egenskapene til 6x9" elementer er høy følsomhet og egnet til Open Air (dvs uten en avstemt kasse) montering i hattehyllen som gir deg ok med bass ved enkelt montering, dessuten så kan du tilte diskanten og få en bedre "On-Axsis" på de mest direktionale frekvenser... men det skader ikke med en del strøm. Jeg har brukt Pulse 6x9" som frontsett og har "testet" den lydmessig og absolut noe jeg anbefaler, meget bra lyd til en rimelig penge... :w00t:

 

Ingen imponator utsende men som sagt veldig vellydende og med muligheter til "oppgradering" av delefiltren... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...