The_Norsemen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei kan noen legge inn viktige matte regler her? hehe vi bygger om på skolen vår så vi måtte flytte til vidregående... men før d klarte eg og legge at regelboka mi å nå er vell den kasta:( Algebra, Pytagoras ligninger Endret 31. oktober 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hvis du ikke er helt stø i matte, så får du kanskje lån ei regebok av venn og skrive av det du ikke har taket på. Ellers så er det ikke noe vits å i gjøre den pen eller noe slikt, for på videregående så får man ikke bruke disse regelbøkene til eksamen. Det fikk jeg høre etter at jeg hadde lagd gode regelbøker, og spurte om de var tillat på prøver. Det finnes jo en haug med matte regler, noe spesiellt evne du ønsker da? Endret 30. oktober 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Pytagoras er enkelt. a² + b² = c² katet² + katet² = hypotenus² Summen av kvadratene på katetene i en rettvinklet trekant er lik kvadratet på hypotenusen. Resten får du skrive av en venn eller finne på nettet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://matematikk.net/ Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 drit i boka til VGS Videregående skole) får du ikke bruke regel bok men en formel bok dere kjøper på nermeste bok handel. og uansett jeg har 5 i matte aldrig skrevet en regelbok læreren mente jeg var dum fram til han måtte skrive 5 på standpuktet mitt hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Husk; en regelbok MÅ være egenprodusert. Og det holder som regel ikke at den er laget på pc :S Weird regel, men sånn er det Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Husk; en regelbok MÅ være egenprodusert. Og det holder som regel ikke at den er laget på pc :S Weird regel, men sånn er det Den må ikke være egenprodusert mere. Nye regler skjønner du.. Man kan da med seg 100vis av bøker osv. Det eneste man ikke kan ha med seg er ting som tilater komkikajonsn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå