Gå til innhold

DESKTOP REPLACEMENT


EYEDEE

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg bærbar pc nå.. jeg jobber som grafisk designer, og trenger en del KRAFT i maskinen min, og jeg kommer heller ikke til å flytte den så utrolig mye rundt, så det er en såkalt "desktop replacement" laptop jeg kikker etter..

 

Jeg har falt litt for DELL`s 8200.. men den blir plutselig veldig dyr om man kommer opp i så mye minne og kraft som jeg er ute etter..

 

Så jeg har søkt etter alternativ til den.. og har funnet en rekke "no-name" maskiner som blir solgt i USA.. mange blir produsert av samme produsent som produserer zepto maskinene.. men de er ofte en del kraftigere!

 

Har noen noen anbefalninger/erfaringer på dette området?

 

 

Jeg liker selv Sager 8880 serien ganske godt.. den er riktignok stor og tung.. men den er også utrolig fet.. og veldig rimelig.. les mer her:

 

http://www.powernotebooks.com/specials.php...p3?model_id=190

 

de har også veldig god feedback på denne siden..

http://www.resellerratings.com/seller_info...?seller_id=1980

 

 

har mailet et par som har bestilt fra dem.. og alle de er fornøyde.. men det er en del penger det er snakk om her.. så det ville vært flott å fått litt feedback fra folk på dette boardet først også!

 

 

Mvh, Kristian Grønevet

 

 

 

_________________

___________________

LIFE = PAIN

 

[ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-08-25 12:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg kjøpt Dell Inspiron 8200 (1.7GHz, 256mb ddr, GF4, DVD++), dell hadde nemlig tilbud på denne i forrige uke, og jeg sparte dermed 1500,- ekstra. slik at den ble faktisk ikke dyrere enn hva en zepto med samme konfigurasjon hadde kostet.