10owen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei Har 3 stasjonære og ein laptop som eg skal koble sammen i trådløst nettverk. Foreløbig har eg kun ISDN , men eg håper å få ADSL innen et par måneder. Eg vil et maskinene skal kunne dele internett tilkobling og skriver. Hva trenger eg av utstyr, det er så mange begreper ute og går at det går i surr for meg. Den eine stasjonære + laptopen er utstyrt med trådløse kort. Takker for svar Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 hei, siden du har trådløst utstyr i laptop og ene stasjonære. Da kan du jo kjøpe deg en linksys wrt54g da..og bruke kabel til pc3. Selv har jeg to stk slike som er flashet og kjøre i wds mode. Kjempe routere. Lenke til kommentar
10owen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Takler denne ISDN da ? Er det egen skriverinngang ? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Morn. Om den takler isdn gjør den nok. Har du ett ekstern moden er det jo bare å plugg i rutern`s inngang.. internt modem, er ikke helt sikkerpå hvordan du skal få til det men det lar seg nok gjøre på ett vis. Er ikke egen usb ingang for skriver nei. Du kan jo evt kjøpe en skriver med Ethernet da.. Endret 31. oktober 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå