J0ppe Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Morn. Ville det være noe som helst å hente på oppgradere fra disse til disse, eller disse. Da jeg vil presse mest mulig ut av mitt system med tanke på overklokking. Hva er viktigst av timings og mhz når det gjelder ytelse på rammen? Hvordan er disse brikkene som overklokkere? Hipp som happ, eller? J0ppe - Död eller levande Lenke til kommentar
sssh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Helt klart at du ved overklokking og ytelsesoppjustering har noe å hente på å oppgradere rammen, men det må sees i sammenheng med resten av systemet ditt.. Hvis bussen på hovedkortet ditt f eks ligger på 500MHz, ville det jo vært litt dumt å gå fra 500 MHz RAM med klamme timings til 400MHz RAM med krappere timings. Post gjerne spesifikasjonene til hovedkort, cpu og sånne ting... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Post gjerne spesifikasjonene til hovedkort, cpu og sånne ting... 5082096[/snapback] De står i profilen, rammen går på en ca 500 mhz nå. Men ser på tester at jeg kan klarer 218 ca med 2-2-2-5 timings på corssair rammen. Må jo gi litt ytelses økelse. EDIT: Leif Endret 30. oktober 2005 av J0ppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå