Sidious Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, nå er altså den nye skiva til Robbie Williams ute. Hva synes dere om den? Jeg synes den låter bra, det tar meg vanligvis litt tid før jeg finner ut hva som er mine favorittlåter, men så langt synes jeg at Ghosts, Tripping, Sin Sin Sin, Advertising Space & King of Bloke and Bird høres veldig bra ut! Absolutt en verdig oppfølger til Escapology. Er interessert i å høre hva andre synes, men jeg synes de som hater Williams kan la være å poste... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 veldig fengende singel hvertfall. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har bare hørt singelen. For en gangs skyld høres han ikke ut som en svensk danseband-vokalist. Kul single, men aner ikke om resten av albumet står i stil. T'Weed Lenke til kommentar
TommyBoz Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Må si jeg er skuffa over albumet. Det er veldig kjedelig og pregløst. Han har gjort mye bedre ting før. Men jeg har billetter til konsert i sommer, så jeg håper han spiller mye gammelt da! Forøvrig, er norsk robbie forum på nett, men liten aktivitet så langt; www.robbiewilliams.no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Jeg er ikke så glad i Robbie, men han er nok den pop artisten som høster mest credit fra min side. Men jeg må si, de sangene jeg har hørt fra denne nye skiva har vært makkverk uten like. Jeg vet han har gått i sammarbeid med en ny låtskriver og at det er en av grunnene til at den nye musikken hans er litt forsjellig fra den gamle, men jeg synes virkelig han skal gå tilbake til "I've Been Expecting You" sounden. Jeg synes det var den han taklet best. edit: leif Endret 27. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå