KiKKA Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Er det noen som gidder å mene noe om siden jeg har laget til Ungdomsbedriften jeg er med i? Her er en link iallefall: http://smamontoran.frac.dk Kom med noen ytringer folks Love EDIT: OIOIOIOI! Skjekket valideringen av sida. Ikke bra! Fikser det senere. Gi tilbakemeldinger på det designmessige! Endret 30. oktober 2005 av KiKKA Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Synes :hover på teksten er forstyrrende og :hover på menyen er uleselig. Det bør du gjøre noe med. Ellers får jeg en slags paint-følelse av både "logoen" og tegningen.. Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Synes :hover på teksten er forstyrrende og :hover på menyen er uleselig. Det bør du gjøre noe med. Ellers får jeg en slags paint-følelse av både "logoen" og tegningen.. 5081877[/snapback] Jess! Må vel fjerne :hover da (evt. fikse noen bedre farger! Værtfall i meny *Vil ha :hover der*) Paint-feelingen du får av logoen vil nok ikke forsvinne. En logo for en UB skal være enkel Endret 30. oktober 2005 av KiKKA Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Likte den jeg, syns egentlig at det var greit med hover på teksten og. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hover på tekst er bare irriterende, i hvertfall når den er så fremtredende som nå. Du kunne også gjerne valgt en annen font, for den du har nå er rett og slett ikke noe pen, i hvertfall ikke på min maskin... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har ikke sett på kode, men dette var skjitkult Jeg digget tegningen og fargene. Skrifttypen ville jeg revurdert. Supert Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg syns tegningen var artig og fin, dere bør ha med den i logoen. Ellers bør du skifte skrifttype, den var ikke særlig behagelig å lese. Og :hover på teksten bør gjøres mindre framtredende. Menyen kan også forbedres litt, gjøres litt mer smooth hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Mer kontrast i menyen, spesielt da hoveren. Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ok. :hover på teksten må definitivt fikses! Menyen skal jeg også fikse (Tenke blant annet å gjøre den litt smalere) Når det gjelder font hadde det vært greit om dere kom med et tips om hvilken font jeg burde bruke. Har nå Arial Narrow/Serif! Takker for trivelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Synes :hover på teksten er forstyrrende og :hover på menyen er uleselig. Det bør du gjøre noe med. 5081877[/snapback] dette var det første jeg også tenkte på.. ellers når det gjelder logo så er det ikke bra med utline som går "innpå" teksten hvis du skjønner. mye bedre med bare en outline som legger seg utenpå og ikke kveler fyllfargen. (det gjør du enklest ved å ha to tekstlag der det øverstelaget ikke har outline.) også likte jeg ikke de tykke sorte streken rundt meny og logo. edit: jeg tror også litt større linjeavstand ville gjort underverker. Endret 31. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikke bruk narrow fonts, det minker bare lesbarheten! Du kan fint bruke Arial, bare du ikke bruker Narrow. Et annet tips an f.eks. være Tahoma eller Trebuchet MS, selv om sistnevnte kanskje er litt vanskelig å lese i små størrelser... Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikke bruk narrow fonts, det minker bare lesbarheten! Du kan fint bruke Arial, bare du ikke bruker Narrow. Et annet tips an f.eks. være Tahoma eller Trebuchet MS, selv om sistnevnte kanskje er litt vanskelig å lese i små størrelser... 5085081[/snapback] Tror jeg velger Tahoma jeg Takker! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Den siden var bra, den. Selv ville jeg: fjernet understrek i meny, ikke begynt med store bokstaver i meny - tror det ser bedre ut med små hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå