shity Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) har akkuratt fått koblet opp lyse bredband, (dalane breiband som ligger som et seslakp under lyse). alt funker fint helt til jeg skal ha flere brukere på nett! noen som kan gi meg instillingene jeg skal ha i routeren? nå er det modemet som deler ut ip adresse til meg.. men jeg kommer ikke inn i modemet på noe vis. går det? det jeg trenger er innstilingene jeg skal ha i routeren, jeg fikk ikke noe med fra lyse Endret 30. oktober 2005 av shity Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dersom du har ein ruter setter du denne til åp motta IP automatisk, og å dele ut IP adresser til dei andre maskinane i nettverket. Det skal vera alt. Lenke til kommentar
shity Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 det går ikke.. har restarta routeren mange ganger og Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 gjør deg selv en tjeneste, fjern det bildet fra signaturen før en moderator gjør det for deg og gir deg en advarsel eller noe slikt (og les retningslinjene en gang til) :=) Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 det går ikke.. har restarta routeren mange ganger og 5081864[/snapback] Kva type ruter er det du har, og kos har du kobla denne opp? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Når du snakker om routeren, er det den boksen du fikk fra lyse/dalane? For det er ikke en ruter. Hvis du hiver på en switch etter boksen du fikk fra lyse, også kjent som hjemmesentralen, så skulle det virke fint. Det skal også gå med at du setter ruteren din til å motta IP. Hvis ikke har du gjort noe feil i innstillingene. Lenke til kommentar
shity Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 fiber --> sentralen i huset --> router --> datamaskiner feilen ligger i at routeren ikke klarer å mota dns osv fra lyse (dalane breiband) så nå prøver jeg å resette routeren med knappen på boksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå