Dotten Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har lagt merke til at Flexi-Data, som har nesten identisk utvalg som Komplett (sikkert samme leverandør), nesten alltid ligger et par kroner under Komplett på sine varer. Skal si de holder et argusøye med Komplett... :smile: De er nå uansett billigere for oss bergensere ettersom man hos Flexi kan hente varene i Laksevåg. (Posten er dyr - jeg jobber der....) Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Begge får varene av Norkom... Varelageret er på sørlandet tror jeg. Sandefjord? eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Neida, du har rett. For å gjøre det hele enda litt mer kompleks er at Norkom gruppen eier Komplett....... :???: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Norkom gruppen eier mye rart :smile: komplett data på internett og komplett data butikkene er vel datterselskaper. Lenke til kommentar
enter Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Sandefjord ja, - Anders Jahres by og hvalfangerbyen. Bjørn Bettum og Kosmos var vel også forankret i Sandefjord. Nettopp på grunn av Anders Jahre. Hadde vi avrettet de begge om det var dødsstraff i Norge? Fordi Norge er Norge? Man tror jo de hadde hemmeligheter sammen, ja, - og kanskje hver for seg å ... Sandefjord i Vestfold, kanskje 30km fra Tønsberg, - neppe på sørlandet det! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå