sydana Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 hei, har et problem med at pcn restarter seg så å si momentant, når jeg starter opp et program, og kun det ene programmet, alt annet fungerer i skjønneste orden, har brukt det samme programmet på min gamle pc, og der fungerer det helt fint. Programmet er en trial utgave av nikon capture..noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan du liste opp komponentene i pcen? Hvilken sikkerhetsprogramvare bruker du? Hvilket operativsystembruker du? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 om du går i datamaskinbehandling (høyreklikk min datamaskin-behandle-hendelsesliste, Kan du se noen feilmeldinger som samsvarer med tidspunktet av restart der? Lenke til kommentar
sydana Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er nokken feil meldinger,"Tjenesten com+ hendelsesystem ble avbrutt med feil kode, den angitte modulen ble ikke funnet." og her er en annen feilmelding, "Tjensesten system Event Notification er avhengig av com+ hendelsessystem, som ikke kunne startes på grunn av feilen Den angitte modulen ble ikke funnet", og så sto det noe om shadow copy, men den står også andre plasser nedover hendelse listen, hvor det ikke har sammenheng med problemet.. Her er komponentene Hovedkort: Gigabyte GA-K8NF-9 Nforce 4-4X, ATX/S-ATA/GB-LAN/8ch-LYD/1394B/PCIe, Skjermkort: GeFORCE 7800GT 256MB PCIe Retail, CPU: AMD Athlon64 3500+ Socket 939, Minne: 1 GB DDR-DIMM PC3200 (512MBX2) type OCZ Value, Harddisk: 250GB S-ATA 7200RPM 8MB cache, Operativsystem: Microsoft XP home Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg har akkurat samme problem bare at det skjer med forskjellige programmer, og noen ganger skjer det uten at jeg gjør noe. tipper på at det er en hardware feil. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-...sun&unified_p=1 tror du må ha nyere versjon. Lenke til kommentar
sydana Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-...sun&unified_p=1 tror du må ha nyere versjon. 5084085[/snapback] Hei, tusen takk for svar:) Får prøve med ny versjon da ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå