ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 noen som vet hvor man for kjøpt noe neonlys lignende som du må putte i stikkkontakten for å bruke.. me andre ord.. noe du kan ha hvor du vil liksom, ikke bare til dataen.. noe sånn som dette!! Link Lenke til kommentar
Damination Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 eh ? du linker jo til en ! :S tviler på at du får en du plugger rett i stikkontakten ! men lykke til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er ikke værre enn å ta en 12v transformator fra et gammelt modem eller lignende og lodde seg på inverteren Bare pass på at anntall Amper stemmer mot de dine katoder skal ha. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er ikke værre enn å ta en 12v transformator fra et gammelt modem eller lignende og lodde seg på inverteren Bare pass på at anntall Amper stemmer mot de dine katoder skal ha. 5081690[/snapback] ehh hææ?? det der ble litt for avansert for meg.. men jeg hadde tenkt og kjøpe en sånn 12v ting og sette på 2 kalde katoder men da ble prisen rundt 500 for 2 lys.. det blir litt for drøyt ass.. ja, jeg har jo den jeg linket til.. vet ikke hvordan det blr med den, om den trenger mer en en vanlig stikkontakt, eller om den kommer til og herpe hele systeme så det lokter svidd i hele nabolaget.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det du linker til er et UV lys. Lyset denne hovedsaklig gir ut er lys mennesket ikke ser. Derimot før den hvite gjennstander, uv reaktiv maling(og sed) til å gløde hvitt. Dette er mest brukt til andre ting enn belysning. Om du titter på strømkablen til modemet ditt, printer eller lignende utstyr vil du se en stor klump/boks på kablen. Det er en transformator. Hvis du ser nermere på denne skal den være merket. Enten med en hvit lapp eller at skriften er trykt ned i plasten. Om den bruker 12V og har like mange Amper som du trenger er det bare å klippe av ledningen og lodde de på inverteren til dine katoder Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 skjønner.. jeg trenger også noe bittelite neonlys for å ha under en liten(a3 ark) sykkel vi lagde i sløyden på skolen.. går det ann å bare pakke under en god del kneklys under der å slå av lyset?? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 noen som vet hvor man for kjøpt noe neonlys lignende som du må putte i stikkkontakten for å bruke.. me andre ord.. noe du kan ha hvor du vil liksom, ikke bare til dataen.. noe sånn som dette!! Link 5081582[/snapback] Butikker som Expert og Elkjøp pleier å ha sånne lysrør og armaturer. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 noen som vet hvor man for kjøpt noe neonlys lignende som du må putte i stikkkontakten for å bruke.. me andre ord.. noe du kan ha hvor du vil liksom, ikke bare til dataen.. noe sånn som dette!! Link 5081582[/snapback] Butikker som Expert og Elkjøp pleier å ha sånne lysrør og armaturer. 5083708[/snapback] jaok.. da får jeg ta meg en tur dit da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå