janfredrik Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei, min bestefar skal ha ny telefon. Trenger en som er billig og god med store taster. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Nei. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Antenne/Vanlig -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Spiller ingen rolle. Skjerm: Farger/Ikke-farger -Ingen krav til hvor mange farger. -Størrelse på skjerm: Slik som den forrige (N3210) er grei. -Touchscreen: Nei. Pris: Ikke så viktig. Diverse: -Merke: Helst Nokia, har eid et par nokia-telefoner og er fornøyd med disse, men er fortsatt åpen for andre merker. -Kamera: Ikke nødvendig -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -triband: Ikke nødvendig -Infrarød port: Ikke nødvendig -Blåtann (Bluetooth): Helst -Minne: Ikke så mye. -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Nei. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: Kun en telefon for besteforeldrene mine som ikke stiller så mange krav, men at den har litt større taster enn normalt og er billig. Edit: Kanskje denne er noe: Nokia 6101 Endret 30. oktober 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 3510i. Den har store taster og enkel å bruke Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 De gikk for Sony Ericsson k300i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå