darkness| Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei og hopp! Jeg vet at mange av dere er skikkelig oppgitt fordi julen ser ut til å starte allerede i oktober, men nå har jeg i hvert fall planer om å lage en hjemmelaget julekalender med plass til litt småting i. Regner med at det kommer til å ta en stund, derfor er det best å begynne litt tidlig. Det jeg lurer på er om noen har noen tips eller sider om julekalenderlaging? Kanskje noen av dere har laget slikt med foreldrene deres eller på skolen en gang? Alle tips mottas med takk. Gjelder også forslag til hva jeg kan putte i den (skal lages til nerden min på 25år). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 om du liker å tegne kan du mekke det opp på en tavle, også bare ha noe å henge det du skal ha i den i ( om du skal ha noe på den ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg husker jeg fikk noen puslespillbiter hver dag i en sånn kalendergreie også måtte jeg legge. Var jo stas den gangen, vet ikke om jeg er like begeistrert for puslespill i dag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Du trenger; - Et skrujern - To skruer - En kasse øl med innhold Du gjør slik; - Tøm kassen for øl - Sett kassen opp mot veggen med bunnen inn mot veggen - Ta skrujernet og skru de to skruene inn i veggen slik at kassen holder - Fyll kassen med øl igjen - Voila! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Du trenger;- Et skrujern - To skruer - En kasse øl med innhold Du gjør slik; - Tøm kassen for øl - Sett kassen opp mot veggen med bunnen inn mot veggen - Ta skrujernet og skru de to skruene inn i veggen slik at kassen holder - Fyll kassen med øl igjen - Voila! HAHA! Gjett faen om jeg skal lage meg en sånn om 1 måned :dribble: Edit: Er du nevenyttig og har noe verktøy tilgjengelig kan du jo alltids lage noe i sånn steinhard papp greie eller tynn kryssfiner. En annen ting du kan gjøre er å ta en litt bred planke, lage en stor firkant og legge små planker loddrett og vanrett oppå slik at du lager små firkantete "rom" på utsiden av planken, altså noe i den duren her: (hvis du skjønner hva jeg mener da ) Endret 30. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 kondom kalender!!! finn ut selv hvordan den virker (om du må bruke en hver dag, eller vente til selveste julaften med å bruke de er opp til hver enkelt ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Takk for innspill hittil! Det med øl er faktisk en god idé til folk som liker øl. Gamle ølbutikken til svigermor og typen solgte "fars julekalender". En ølkasse med forskjellig type øl for hver dag. Desverre er ikke typen min så glad i øl at jeg tror det er noe for han. Kryssfiner kan jeg jo brukes, men jeg tenkte egentlig mest i retning noe stoff. Kanskje ikke dere nerdes sterkeste side å bruke symaskin? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Fyller min med brus av alle slag God ide det der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Marvils forslag FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå