Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har noen tips til hvordan en kan skaffe seg noen lettjente penger? Jeg har seriøse pengeproblemer, og må komme opp med penger ganske fort. På forhånd takk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har hørt om folk som reiser til tyskland, kjøper en billig brukt BMW eller Mercedes, kjører den til norge og selger den med stor gevinst. Ellers er det vel kanskje sjeldent å få tak i lett tjente penger. Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har noen tips til hvordan en kan skaffe seg noen lettjente penger?Jeg har seriøse pengeproblemer, og må komme opp med penger ganske fort. På forhånd takk 5081500[/snapback] er det mye penger du trenger da? Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Mja, ca en 5000 spenn eller noe. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det finnes vel egentlig ingen lovlige metoder som gir raske penger... Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det finnes vel egentlig ingen lovlige metoder som gir raske penger... 5081614[/snapback] Om det er lovlig eller ikke, spiller ingen rolle. Bare det bringer penger i kassen.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 -Bruktmarked -Qxl -Finn.no Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det finnes vel egentlig ingen lovlige metoder som gir raske penger... 5081614[/snapback] Om det er lovlig eller ikke, spiller ingen rolle. Bare det bringer penger i kassen.. 5081649[/snapback] Prostitusjon. 2 Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei, helt seriøst. Jeg trenger penger og spør etter tips. Ikke tull. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jammen prostitusjon er jo nevnt, det er jo skikkelig kjappe penger om du er i nød Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Slike tråder er gjengangere, så et kjapt søk vil hjelpe. Om du gir blaffen i loven, så vil jeg tro at tyveri/ran/prostitusjon/pyramidespill e.l. kan fungere. Da skal jeg imidlertid sitte og hånle om jeg ser i avisa at du ble arrestert. Om du kan skaffe inn igjen pengene kan du jo låne litt, hvis ikke er det bare å søke jobb som om du aldri hadde gjort noe annet. Tror du virkelig at en det finnes en lovlig måte å skaffe lettjente penger som ikke er godt kjent og velbrukt? Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Joda. Men et sted må grensen gå. Jeg raner heller en narvesen kiosk istedenfor å prostutiere meg for sprengkåte 50 åringer. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Joda. Men et sted må grensen gå. Jeg raner heller en narvesen kiosk istedenfor å prostutiere meg for sprengkåte 50 åringer. 5081726[/snapback] hehehehehehe men det kan jo hende det kommer en fin 20åring da.. man vet aldri EDIT: akjer er tingen!! har en kompis som fikk en aksjo på 500 som nå har gått opp til 7500.. og en annen en som fikk på 5000 som har gått opp til nermere 80 000.. leif was here Endret 30. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Du må seriøst hooke meg opp med de kompisene dine altså! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg. edit: det aksjegreiene var jo ikke lønnsomt! fra 5000 til 80000 er bare en økning på 16 ganger! (1600%). Jeg la 20 kr på spilleautomat her om dagen og tok ut 1200. Det er økning på hele 60 ganger! (6000%!). Og det tok kun 5 min! Endret 30. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg. 5081866[/snapback] eller bare pakke no papir i det hulet pengene kommer ut fra.. vent noen dager, så tar du ut papir biten, og pengene vil bare fosse ut.. noen som driver med det i klassen.. tjener drit mye ppå det, men jeg skal aldri gjøre det.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg. 5081866[/snapback] eller bare pakke no papir i det hulet pengene kommer ut fra.. vent noen dager, så tar du ut papir biten, og pengene vil bare fosse ut.. noen som driver med det i klassen.. tjener drit mye ppå det, men jeg skal aldri gjøre det.. 5081885[/snapback] Kjipt hvis det er kamera overvåket der maskinen står... når du kommer for å ta ut papiret prikker en securitas deg på nakken... Og du tror ikke folk ville klaget til de som har ansvaret på maskinen hvis de ikke fikk ut pengene sine? Skjønner ikke åssen de kan få til det.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skaff deg deltidsjobb på Rema 1000 til 80 kr timen (under 18), som er høyere enn andre dagligvarebutikker. 57 timer i måneden gir nesten 6000 i kassen (litt avhengig av når du jobber), inkludert UB-tillegg som automatisk legges til lønnen ved jobbing 48 timer i måneden eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå