SuperEmil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Broren min skal ha seg ny mobil, og trenger: Funksjoner: -Kalender: Sikkert greit, enkel -MMS: Jepp -GPRS: Jepp -EDGE: Ikke viktig -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Selvfølgelig -Email klient: Ikke viktig -Spill: Sikkert, ikke viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ : Alt går, men helst klapp -Antenne: Samma -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Stor nok. Han har E700 fra før, og den holder -Touchscreen: Niks Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei, har Tele2 Diverse: -Merke: Uviktig -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Triband: Ikke et krav, men "alle" mobiler har vel det for tiden -Infrarød port: Ja, hvis ikke bluethooth -Blåtann (Bluetooth): Helst, ikke et krav -Minne: Ikke viktig -Minnekort?:(Ja/nei). -Polyfoniske ringetoner:JA -MP3: Ikke et krav -Radio:Ja -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Batterilevetid: Ikke veldig viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, MMS, radio, litt ringing, ta litt bilder... Tja, det vanlige. Har sett på Nokia 6101, men jeg (hans bror) mener denne telefonen har ALT for lite minne, og at han kommer til og bli irritert over at han må slette ting hele tiden, Bare kom med forslag, ingen er for dumme, dårlige etc.! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva med SE Z520i? Klapptelefon med brukbar minne. Den koster også under 2k uten abonnement. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva ned en Nokia 3230? Siba selger den til 2 høvdinger, uten abo. Link: Nokia 3230.Siba Lenke til kommentar
David s Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 samsung sgh-e630 for 1600 eller philips 655 eller kanskje motorola v635 for 1700 ingen av de har vel radio men v635 har mp3 og plass til mini sd minnekort www.nomatica.no Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nomatica priser må ganges med 1,25 og legge til toll Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Takk for alle svar! Mobil er nå valgt. Det ble *trommevirvel* Nokia 6101! Jeg kan ikke si meg enig i valget, men Nokiaen var "så fresh, og så har den sånn kul antenne" at det ble den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå