Gå til innhold

Ny Alliance rase! Hva blir den?


Anbefalte innlegg

Mye rart som skrives om hva som blir den nye Alliance rasen. Det bør jo nesten være mulig å analysere seg frem til en konklusjon om hva som er den mest sannsynlige rasen.

 

Alternativer:

 

High elfs: Hvis Blizzard velger å være veldig uorginale så er jo det en grei måte å balansere mellom Horde og Alliance siden horde får Blood elfs eller? JA, de eksisterer ennå om noen skulle lure!

 

Furbolgs: Ser det ikke helt for meg, men har dere noen argumenter for at dette er sannsynlig så kom med dem

 

Draenei: Portalen åpner, og husker jeg ikke feil så er der vel en gjeng alliance på andre siden sammen med Draenei folka. Men så skal jo "the dark portal" åpnes ved et world event. Dette bør da skje før ekspansjon siden en eventuelt start sone må ligge i outlands noe som er svært usansynlig

 

Pandaren: Alle pandaene immigrerer fra Pandaria land, og flytter inn i mount hyijal. Eller kanskje de legger til et nytt kontinent, veldig liten øy der det bor mange fulle pandaer? Det er jo på en måte en del av "warcraft lore", men jeg vet ikke helt jeg

 

Kom med noen litt mer fantasifulle teorier og raser!

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man må være lvl 55 for å komme inn i the dark portal, så tviler på at det blir start område der...

 

High elves:I introen, så seier de:"The high elfs, now known as the bloodelfs..", altså s selv om det kanskje er et par high elves igjen, så tviler jeg på at de blir spillbare.

 

Dranei: er fult mulig, lurer bare litt på hvilket start område de skal få, uansett så vil jo de komme rett inn på førsteplassen for styggeste rase, usjameg.

 

Pandaren: Pandaren var jo en aprilspøk, og det er jo bare diverse folk på forum som snakker om de, blizzard har ikkej nevnt de, så tviler.

 

Furbolgs: ehrm, håper ikke det, klarer ikke å se for meg at man skal utvikle furbolgs og sette armor på de:S

Lenke til kommentar

Det er ikke mange draenei's igjen da...

 

 

Liten strofe fra lore:

Over the course of a few months, the Horde eradicated nearly every draenei living on Draenor. Only a scattered handful of survivors managed to evade the orcs' awesome wrath.[/Qoute]

 

Mener at det blir feil at dem da skal bruke det som en spillbare rase iogmed at langt mer enn en håndfull vill spille dem, mest sannsynlig da ;)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Er det ikke en mulighet for at Blizzard overrasker alle og adder en rase som ikke har hatt så mye å si i tidligere Warcraft-spill?

 

Jeg har kun lest de første 4-5 sidene av Warcraft-historien, så jeg vet relativt lite om hvilke raser som er aktuelle - men jeg må si at Draenei ikke akkurat frister å ha i alliansen.

Lenke til kommentar

goblins er utelukket, de er jo en nøytral rase. uansett er vi ganske sikre på at det er bloodelves på horde siden. jeg fryket at nesen det eneste vi kommer til å se på horde siden, er bare undead og bloodelves.

orc og troll, hva med de?

 

-pandarian hadde vert tøft, men nesten alle kommer sikkert til å være det.

 

-draenei hadde vert bra, fordi at det hadde det ikke blitt så populert å være. men jeg har litt vansker for å forestille meg de gå runt med tunge plate rustinger og et stort sverd.

 

-highelves er utryddet, og jeg tror ikke blizzard er så teite å lager de som den nye alliance rasen.

 

-furbolgs, det samme som dreanei. uansett er de dødstøffe.

det hadde vert teit meg massevis av furbolgs gående runt i stomvind.

 

jeg håper at det ikke kommer noen nye raser.

Lenke til kommentar
goblins er utelukket, de er jo en nøytral rase. uansett er vi ganske sikre på at det er bloodelves på horde siden. jeg fryket at nesen det eneste vi kommer til å se på horde siden, er bare undead og bloodelves.

orc og troll, hva med de?

 

-pandarian hadde vert tøft, men nesten alle kommer sikkert til å være det.

 

-draenei hadde vert bra, fordi at det hadde det ikke blitt så populert å være. men jeg har litt vansker for å forestille meg de gå runt med tunge plate rustinger og et stort sverd.

 

-highelves er utryddet, og jeg tror ikke blizzard er så teite å lager de som den nye alliance rasen.

 

-furbolgs, det samme som dreanei. uansett er de dødstøffe.

det hadde vert teit meg massevis av furbolgs gående runt i stomvind.

 

jeg håper at det ikke kommer noen nye raser.

5084032[/snapback]

 

Ikke helt oppdatert? Det kommer nye raser. Bloodelves på Horde siden. Dette er bekreftet av Blizzard.

 

Highelves er ikke utryddet, men har skiftet navn til Blood elves

Lenke til kommentar
-highelves er utryddet, og jeg tror ikke blizzard er så teite å lager de som den nye alliance rasen.

 

 

 

High Elves og blood elves er det det samme! hvor mange ganger må jeg si det?

 

 

High Elves er ikke utryddet, for det kommer til å komme en del hordes som er "high elves" bare at dem går under navnet Blood Elves...

 

 

Grunnen til at dem heter Blood Elves er fordi dem tok det navnet til ære for deres fallene kamerater... (High Elves hold på å bli utryddet, men Kael'Thas reddet dem som var igjen og til ære blablabla kalte dem seg Blood Elves)

Lenke til kommentar

De er en god del High Elfs igjen, du finner dem bla i Hinterlands. Men kanskje Blizzard bare knipser med fingrene og gjør dem blodrøde

 

Det var jo ikke så mange troll igjen etter wc3, men det ble jo en rase allikevel. Så Draeneis er jo ikke så veldig usannsynlig

 

Lukter Draenei lang vei, men jeg håper seriøst på noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig sikker på at det blir Draenei. Det er den eneste andre rasen som er logisk å putte inn i denne tilleggspakka. (Husk at de fleste MMORPGs pleier å få flere tilleggspakker etter hvert.)

 

Draenei var bosatt i Outlands, de spilte en sentral rolle i war3x og de passer dessuten meget godt inn i horde-får-pen-rase-og-alliance-får-stygg-rase-teorien.

 

Til alle dere som sier at det ikke er noe lore på Pandaren, de har en god del på seg. Pandaria er ei øy langt langt vekk hvor ingen - ingen - andre har satt fot tidligere, og de er veldig påpasselige med tradisjon og kultur, og dessuten er det få Pandaren som vandrer utenfor øya, så jeg kan ikke helt se hvorfor de skulle invadere Azeroth sånn helt plutselig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...