Spr0cket Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg skal bygge htpc og har tenkt å bruke et gammelt s478 kort med intel 815p (tror jeg) chipset. I denne skal jeg seff ha skjermkort og tvkort og kandidatene som stikker seg ut er GW geforce 6600GT og sapphire theatrix 550. Har lest et sted at man skal være forsiktig med å kjøre ati-baserte tvkort på nvidiachipset, men da tror jeg det var snakk om nforce-chipset (altså på hovedkortet) - men jeg fikk aldri helt noe bilde av hva problemet bestod i. noen som vet hva utfordringen med å kombinere ulike chipsetprodusenter i et slikt oppsett som dette består i, og om det evt frarådes? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Flyttes over til skjermkort fra skjermer (fort å bomme ) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vet ikke om det har noe å si, men funka ikke å bruke intel skjermkort (i740 tror jeg det het) på amd hovedkort Dette er noen år siden, men du kan jo bruke ati skjermkort på nforce hovedkort, så tror nok det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå