oslofreak Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Specs: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Asus K8N Hovedkort for Socket 754 nForce3 250,SATA,LAN,ATX,Raid,Sound Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 Western Digital Caviar WD2500JB Special Edition - harddisk - 250 GB - ATA-100 Western Digital Caviar WD2500JB Special Edition - harddisk - 250 GB - ATA-100 Western Digital Raptor WD740GD - harddisk - 74 GB - SATA-150 GeCube Radeon X800 XT 256MB VIVO PCen er omtrent 9 mnd gammel, med unntak av skjermkortet som jeg kjøpte for 2 uker siden. De siste 5 månedene har den ene av mine to 250 GB harddisker (den samme hver gang) krasjet 3 ganger. Når den krasjer så får jeg først ikke tilgang til visse mapper ("D:\downloads is corrupted and unreadable."). Deretter, etter jeg har reboota får jeg ikke tilgang til disken i det hele tatt: "The disk in drive D is not formatted. Do you want to format it now?" Sist gang formaterte jeg, mista alle nedlastninger, innstallerte spill og en 3 gigabyte stor mappe med private bilder. Denne gangen er det ikke snakk om like mye, men fortsatt en betraktelig mengde med data som jeg har lite lyst til å miste. Noen som har hatt lignende problemer, og som klarte å fikse det? Eller er eneste løsningen å kaste disken og kjøpe en ny? PS! Etter at den er formatert funker den (tilsynelatende) feilfritt helt til neste gang det skjer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det ser ut som det er svakheter med disken. Jeg ville levért den tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå