Gå til innhold

Feil med forumet eller pc'n min?

Anbefalte innlegg

Har ofte problemer med og komme inn på "mine innlegg" og det er bare av og til at den "snarvei menyen" på siden av skjermen vises.

Synes også at det er vanskelig å finne det jeg leter etter, søkte på "Den store Xbox 360 tråden" tidligere og fant den ikke (kansj de bare var jeg som overså den?).

Og tidligere i dag, når jeg skulle trykke på en tråd kom det en feilmelding som jeg ikke skjønte noe av. Den var på en egen "Internet side".

Noen glupinger som kan forklare??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ofte problemer med og komme inn på "mine innlegg" og det er bare av og til at den "snarvei menyen" på siden av skjermen vises.

Synes også at det er vanskelig å finne det jeg leter etter, søkte på "Den store Xbox 360 tråden" tidligere og fant den ikke (kansj de bare var jeg som overså den?).

Og tidligere i dag, når jeg skulle trykke på en tråd kom det en feilmelding som jeg ikke skjønte noe av. Den var på en egen "Internet side".

Noen glupinger som kan forklare??

5081106[/snapback]

mine inlegg har fungert fra dag 1 på det nye forumet til meg iallefall :)

men liker ikke den nye søkefunksjonen.. blir for rotete.. sikkert det du ville fram til og :)

Lenke til kommentar
Ja rotete og det er vaskelig å finne ting.

Den store xbox360 tråden finner jeg ikke.

Er den flyttet?

5083988[/snapback]

med tanke på at det må være det dårligste emnefeltet jeg har hørt på lengre tid, så kan jeg mer eller mindre garantere deg at den har fått nytt navn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...