JonV Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ringte de NU. Fikk da beskjed om at han satt med en pakke som han hadde åpnet og sjekket, Det sto heller ikke Advanced AZO på de heller så han skulle ta kontakt så fort han hadde fått tak i Inkjøpsansvarlig. Syntes dog saken drøyer litt mye nå da. Orker ikke sitte med en bunke med 200 plater som jeg er usikker på kvaliteten på slik som jeg endte opp med Thats Write platene. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 jeg kjøpte 2 pakker og har derfor 400stk. :-( Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som har hørt noe Idag ? Lenke til kommentar
Evial Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 fikk denne mailen i dag. Har sjekket med innkjøper og DETTE er Advanced AZO iflg han og Verbatim. så langt har jeg ikke funnet ut noe, send mail til verbatim europa men ikke fått svar. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Advanced AZO skriver jo ikke verbatim for morroskyld... Søkte på produsentens varenr hos Verbatim, der sto det nada om produktet og ei heller sto det noe om At dette var Advanced AZO... Ringe imorgen igjen jeg da. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) fikk omsider svar. Platene er ikke Advanced AZO men bare AZO. Fikk og et lite plaster på såret da jeg aldrig fikk svar på ThatsWrite saken min fra tidligere. Case Closed for min del. ser og teksten på komplett er Endret. Verbatim 8x DVD+R disc 4,7GB Pearl White 200-pack Cake Box Endret 10. november 2005 av JonV Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 fikk omsider svar.Platene er ikke Advanced AZO men bare AZO. Fikk og et lite plaster på såret da jeg aldrig fikk svar på ThatsWrite saken min fra tidligere. Case Closed for min del. ser og teksten på komplett er Endret. Verbatim 8x DVD+R disc 4,7GB Pearl White 200-pack Cake Box 5132718[/snapback] fikk du byttet platene? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 fikk beholde + få noen til 16x print plater Lenke til kommentar
Evial Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 er det noen som har testet disse platene for å se om kvaliteten er noe bra, på min nec3520 blei kvaliteten meget dårlig. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Da har jeg testa etpar 3 plater. De ligger på 95 og 96 i kvalitets score i nero brent på en Benq DW1620 med siste firmware. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 min tester varierer fra 4 til 79. men jeg har ikke så peil på dette, det jeg fikk beskjed om var at min pif var for høy, skal vist ikke være over 8. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Ok, jeg er redd for at jeg har kjøpt katta i sekken her. Bestilte disse for litt siden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310504&view=detailed I går brente jeg ut seks plater, og tre av disse lagde stygge lyder i DVD-spilleren, og den klarte ikke å lese riktig fra platene. What's the deal her? Hvordan sjekker jeg kvalitetsscore i Nero el.l.? ---------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:MCC-004-000] ---------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD+R] - [DVD+R] Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.] Manufacturer ID : [MCC] Media Type ID : [004] Product Revision : [Not Specified] Blank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2] Recording Speeds : [1x-2.4x , 4x , 6x-8x , 6x-16x] [Method 2 Might Not Always Detect All Speeds] ---------------------------------------------------------------------------- [ DVD Identifier V4.2.0 - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com ] ---------------------------------------------------------------------------- Edit: Brenner er NEC 3520A. Endret 18. november 2005 av howzer Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 så hva betyr deres tester? skal jeg beholde de eller sende de tilbake for å få annen type? Lenke til kommentar
Evial Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 jeg har send mine tilbake. på verbatim sin side står det at advanced azo gir 100 år garanti og siden Pearl White ikke er det så tror jeg neppe det er en sån garanti på dem. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg beholdt mine og fikk 2x50 pack med disse som plaster http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310377&cks=SER Har muligens noe med min forige klage på Thats Write platene jeg kjøpte da hvor jeg engang ikke fikk svar på Eposten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kva med desse eg kjøpte på Netshop? ----------------------------------------------------------------------------Unique Disc Identifier : [DVD-R:MCC 03RG20 ] ---------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R] Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.] Manufacturer ID : [MCC 03RG20 ] Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4.71 GB (4.38 GiB)] ---------------------------------------------------------------------------- [ DVD Identifier V4.2.0 - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com ] ---------------------------------------------------------------------------- Er dei gode eller falsk AZO og dårlige? Lenke til kommentar
Evial Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Advanced AZO kan ha disse mediakodene: 8x DVD+R: MCC003 (Mitsubishi Chemicals) YUDEN000T02 (Taiyo Yuden) 8x DVD-R: MCC02RG20 (Mitsubishi Chemicals) TYG02 (Taiyo Yuden) mulig det er flere, men det vet ikke jeg noe om. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Advanced AZO kan ha disse mediakodene: 8x DVD+R: MCC003 (Mitsubishi Chemicals) YUDEN000T02 (Taiyo Yuden) 8x DVD-R: MCC02RG20 (Mitsubishi Chemicals) TYG02 (Taiyo Yuden) mulig det er flere, men det vet ikke jeg noe om. 5174458[/snapback] Advanced AZO+ 16x DVD+R: MCC004 16x DVD-R: MCC03RG20 Så platene som Zeph har er Advanzed AZO+ og bør virke greit. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 tenkte jeg kunne oppdatere denne tråden og forklare hva som har skjedd. Jeg fikk en telefon av komplett om at jeg skulle få 200 plater pga jeg var den første til å ta opp denne saken med dem, disse fikk jeg etter noen dager, men han sa i telefonen at platene på ukens tilbud VAR advanced azo. Det gikk noen dager, og jeg fikk det endelig beviset for at platene ikke var advanced azo, og da sende jeg platene i retur. Det har vell gått ca en uke og jeg ringte dem i dag. Da viste det seg at på deres data stod det at jeg hadde fått min kompansjasjon, jeg spurte da om det var riktig at jeg sender retur på 400 plater og får tilbake 200, han kikka på det, og det er nå 200 plater på vei til meg. Men di platenen som jeg fikk pga han sa jeg var den første til å ta saken opp er trukket tilbake. Så etter mange telefon, en del mailer har jeg fått platene jeg bestilte verbatim 8x advanced azo. Jeg hadde satt pris på om jeg kunne behold di 200 platene jeg ble lovet i tilleg. Sende en mail hvor jeg forklarte alt sammen fra begynnelsen til slutt men det hjalp ikke. Stor sett så har komplett vart greie å ha med å gjør så dette er en ripe i lakken. Men det kan se ut som om han på suport har lovet noe han ikke kunne holde. shame on you:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå