Gå til innhold

x-box: dvd-r på samsung dvdspiller

robiwan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEI NEI NEI!! toshiba og samsung er jo to forskjellige drev!

5084120[/snapback]

Stemmer ikke helt. Jeg vat temmelig fornøyd over å finne en Samsung dvd-rom til min xbox. Men etter litt om og men så viste det seg at det var en Toshiba Samsung dvd-rom, og ikke en "ekte" Samsung.

Toshiba Samsung rom`en er like "dårlig" som de andre, Philips og Thompson drevene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
NEI NEI NEI!! toshiba og samsung er jo to forskjellige drev!

5084120[/snapback]

Stemmer ikke helt. Jeg vat temmelig fornøyd over å finne en Samsung dvd-rom til min xbox. Men etter litt om og men så viste det seg at det var en Toshiba Samsung dvd-rom, og ikke en "ekte" Samsung.

Toshiba Samsung rom`en er like "dårlig" som de andre, Philips og Thompson drevene.

5089480[/snapback]

Det er uansett to forskjellige produsenter, det finnes ingen DVD/CD spillere som er både Toshiba og Samsung.

Det at du har en samsung spiller som ikke virker til å være en må jo være en feil som har skjedd akkurat med den spilleren? Kanskje de har klistret på et samsung merke i stedet for Toshiba :tease:

Lenke til kommentar
Det er uansett to forskjellige produsenter, det finnes ingen DVD/CD spillere som er både Toshiba og Samsung.

Og dette vet du mye om?

Fra Faqen som er sticky her i forumet:

"Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, 6 forskjellige spillere ute nå.

Det er Thomson, Philips, Samsung, Philips v2, Samsung by Toshiba og og den sist oppdagete Hitachi-LG."

Lenke til kommentar

Husker ikke akkurat nå hvilke wbshop jeg skulle bestille denne dvd-rom`en på.

Jeg bestilte aldri denne, nettopp fordi det ikke var en "odrentlig" Samsung.

Men du kan jo ta en titt i FAQ`en "hvorfor,og hvordan modde xbox" her på forumet.

"Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, 6 forskjellige spillere ute nå.

Det er Thomson, Philips, Samsung, Philips v2, Samsung by Toshiba og og den sist oppdagete Hitachi-LG."

Så det finnes en Toshiba Samsung dvd-rom til xboxen. :dribble:

edit: For treig...

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...