robiwan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det sånn å forstå at alle samsung dvdspillere skal kunne ta dvd-r? Har problmer med å lese av når jeg har brent avalaunch på en dvd-r(prøvd med to foskjellige) og jeg har ikke cdrw tilgjenglig Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 samsung skal spille av alle slags plater!! det gjør i hvertfall min.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Min også, derfor jeg ba spesifikt om samsungdrev den gang jeg måtte bytte drev. Samsung er i alle fall kjent for å være den mest alt-etende innen plater på XBox. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Oj, takk for kjappe svar. Men noen som veit om Avalaunch må installeres på CD-RW eller om den kan installeres på DVD-R? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Samsung-spilleren kan lese CD-R også, min kan ihvertfall. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 STOPP STOPP STOPP... det finns flere samsung det er antagelig TOSHIBA SAMSUNG eller hva den heter.. Samma hvilket format bare Xbox'n din støtter den typen..Cd-r, Cd-rw, Dvd-r, Dvd+r osv.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 NEI NEI NEI!! toshiba og samsung er jo to forskjellige drev! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 NEI NEI NEI!! toshiba og samsung er jo to forskjellige drev! 5084120[/snapback] Stemmer ikke helt. Jeg vat temmelig fornøyd over å finne en Samsung dvd-rom til min xbox. Men etter litt om og men så viste det seg at det var en Toshiba Samsung dvd-rom, og ikke en "ekte" Samsung. Toshiba Samsung rom`en er like "dårlig" som de andre, Philips og Thompson drevene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 NEI NEI NEI!! toshiba og samsung er jo to forskjellige drev! 5084120[/snapback] Stemmer ikke helt. Jeg vat temmelig fornøyd over å finne en Samsung dvd-rom til min xbox. Men etter litt om og men så viste det seg at det var en Toshiba Samsung dvd-rom, og ikke en "ekte" Samsung. Toshiba Samsung rom`en er like "dårlig" som de andre, Philips og Thompson drevene. 5089480[/snapback] Det er uansett to forskjellige produsenter, det finnes ingen DVD/CD spillere som er både Toshiba og Samsung. Det at du har en samsung spiller som ikke virker til å være en må jo være en feil som har skjedd akkurat med den spilleren? Kanskje de har klistret på et samsung merke i stedet for Toshiba Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det er uansett to forskjellige produsenter, det finnes ingen DVD/CD spillere som er både Toshiba og Samsung. Og dette vet du mye om? Fra Faqen som er sticky her i forumet: "Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, 6 forskjellige spillere ute nå. Det er Thomson, Philips, Samsung, Philips v2, Samsung by Toshiba og og den sist oppdagete Hitachi-LG." Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Husker ikke akkurat nå hvilke wbshop jeg skulle bestille denne dvd-rom`en på. Jeg bestilte aldri denne, nettopp fordi det ikke var en "odrentlig" Samsung. Men du kan jo ta en titt i FAQ`en "hvorfor,og hvordan modde xbox" her på forumet. "Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, 6 forskjellige spillere ute nå. Det er Thomson, Philips, Samsung, Philips v2, Samsung by Toshiba og og den sist oppdagete Hitachi-LG." Så det finnes en Toshiba Samsung dvd-rom til xboxen. edit: For treig... Endret 1. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå