play`ern Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Så man må HVER ENESTE vekke, ta og drepe PvP's for og få ranken opp?? Viss du ikke spiller WoW på en måned, så går ranken ned kraftig? Hvis man er rank 14 og ikke spiller på lenge! Går man ned i rank da? 5093379[/snapback] Det stemmer det ja, slutter du å spille på 2-3 uker kan du regne med å miste ihvertfall en rank eller to. Jeg kan ihvertfall si at på min server så har en orc warrior vært rank 13 i 4 uker nå uten å ranka til 14 selv om han får rundt 800k honor i uka :S 5093542[/snapback] Så får man våpnene, mister man ikke dem. Altså rank 14 våpnene? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 riktig det, etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det stemmer, jeg bruker fortsatt rank 7-bootsa, men er bare rank 6. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvor mye honor mister man av 8 DK? jeg var litt i GGnomeregan, og Dun morgh, og jeg raida astranaar på en dag. det en onsdag i morgen, jeg håper jeg ikke mister alt for mye. det med DK er teit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvis du er rank 14 og ikke spiller på en måned er su sikkert rank 11 etterpå. men du kan fortsatt bruke rank 14 itemsene Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 hvis du er rank 14 og ikke spiller på en måned er su sikkert rank 11 etterpå. men du kan fortsatt bruke rank 14 itemsene 5126227[/snapback] Men da bør du passe på og kjøpe dem først Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 På Burning Legion er det umulig for den litt eldre garde å oppnå rank 14. Jeg har nå rank 8 (går nok opp til rank 9 i dag). Regner ikke med å greie noe høyere enn muligens rank 11. Grunnen til at det faktisk ikke er mulig for en mann med arbeid å komme høyere skyldes hvor lang tid man har til rådighet. Selv med 8 timers spill hver dag nå i de tre siste ukene i bare AB så er det høyeste jeg har fått i honour 224k med standing. 16. Har inspecca 3 andre med rank 12,12,13 som har ligger på mellom 450-550k Det er sikkert enten folk uten jobb, eller noen som ikke går på skole som får til slikt. Tenk.. 550K på en uke uten bonus weekend, det er rimelig sykt. ikke en gang da få rank 14. lol . dvs at andre faktisk spiller enda mere en dem igjen. Hadde fri en dag, og da spilte jeg wow fra kl 7-24 på kvelden. Da så jeg de gutta der hele tiden, første kampen i ab begynte kl 9, frem til 24 var de der hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå