Gå til innhold

Info om rank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så man må HVER ENESTE vekke, ta og drepe PvP's for og få ranken opp?? Viss du ikke spiller WoW på en måned, så går ranken ned kraftig? Hvis man er rank 14 og ikke spiller på lenge! Går man ned i rank da?

5093379[/snapback]

Det stemmer det ja, slutter du å spille på 2-3 uker kan du regne med å miste ihvertfall en rank eller to.

Jeg kan ihvertfall si at på min server så har en orc warrior vært rank 13 i 4 uker nå uten å ranka til 14 selv om han får rundt 800k honor i uka :S

Lenke til kommentar
Så man må HVER ENESTE vekke, ta og drepe PvP's for og få ranken opp?? Viss du ikke spiller WoW på en måned, så går ranken ned kraftig? Hvis man er rank 14 og ikke spiller på lenge! Går man ned i rank da?

5093379[/snapback]

alle de jeg har sett som har vært rank 14 slutter nesten å pvp fordi de går lei de kan jo bruke itemene for alltid:P

synes dette er bra da flere får mulighet på pvp våpnene og allt det andre stæsjet :)

Lenke til kommentar

Rankingsystemet er jo helt latterlig.

Har PVP'et kraftig den siste uka (I WSG og litt i Duskwood) som rank 3. Var ca 30% inne på Rank 3- baren etter forrige onsdag, og i går kveld hadde jeg 10-11k honorpoints. Da jeg logget på i formiddag hadde jeg ca 75% på Rank 3- baren. Jeg har ikke akkurat casual- gamet siste uka, så jeg gleder meg til å farme Honorpoints fremover :(

Dette ble gjort fra lvl 23 til 29, forresten

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Rankingsystemet er jo helt latterlig.

Har PVP'et kraftig den siste uka (I WSG og litt i Duskwood) som rank 3. Var ca 30% inne på Rank 3- baren etter forrige onsdag, og i går kveld hadde jeg 10-11k honorpoints. Da jeg logget på i formiddag hadde jeg ca 75% på Rank 3- baren. Jeg har ikke akkurat casual- gamet siste uka, så jeg gleder meg til å farme Honorpoints fremover :(

Dette ble gjort fra lvl 23 til 29, forresten

5095485[/snapback]

nå er honor systemet slik at det favoriserer lvl 60s til rank up :)

Lenke til kommentar
Det trekkes 20% fra alla poengene dine hver eneste uke, så ja, du faller i rank hvis du ikke spiller.

5093419[/snapback]

Bortsett fra at du ikke mister ranken Private. Dette fordi man skal kunne se forskjell på de som spiller pvp og de som ikke gjør det.

5093735[/snapback]

Så man mister aldri Private? :)

Lenke til kommentar
det er vanskeligere å komme opp i rank som lav lvl i forhold til lvl 60, standingen din blir avgort av honor, så jeg finner ingenting som sier noe imot at du trenger så og så mye honor for å komme opp i rank.(f.eks dobbelt så mye på neste o.s.v.)

5096006[/snapback]

Man kan ikkje si hvor masse honor man trenger her, da det avhenger av server og hvordan de andre på serveren har spilt denne uken.

Lenke til kommentar
Det trekkes 20% fra alla poengene dine hver eneste uke, så ja, du faller i rank hvis du ikke spiller.

5093419[/snapback]

Bortsett fra at du ikke mister ranken Private. Dette fordi man skal kunne se forskjell på de som spiller pvp og de som ikke gjør det.

5093735[/snapback]

5096266[/snapback]

Ehrm, nei som du ser han skriver mister du aldri private, var det virkelig nødvendig å spørre når han allerede har svart?

Lenke til kommentar

5093419[/snapback]

5093735[/snapback]

5096266[/snapback]

Ehrm, nei som du ser han skriver mister du aldri private, var det virkelig nødvendig å spørre når han allerede har svart?

5096290[/snapback]

Hmm, nei :blush:

Lenke til kommentar
det er vanskeligere å komme opp i rank som lav lvl i forhold til lvl 60, standingen din blir avgort av honor, så jeg finner ingenting som sier noe imot at du trenger så og så mye honor for å komme opp i rank.(f.eks dobbelt så mye på neste o.s.v.)

5096006[/snapback]

Jo, fordi det avhenger av hvordan resten av serveren har spilt. Har hele serveren AB'et hardcore, blir det vanskeligere å øke ranken (Det skal mer honor til altså), hvis det er omvendt, så er det lettere (Da trenger du ikke fullt så mye honor).

Standingen er forsåvidt hvilke "plass" du ligger på. De fleste, om ikke alle warlords/high warlords ligger på standing 1, fordi de har fått mer honor enn noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...