PROuser Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har prøvd utrolig mange butikker i jakten på Elektrisk pannekakejern, men det er vist ikke å få tak i.. Kan noen hjelpe meg med dette? Nytt eller brukt.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Pannekakejern? Den var ny.. Kan hende du er heldig på Jernia eller Clas Ohlson. Kan være at Tilbords har noe fiffig på lager og. De har som regel litt artige saker mange kjeder ikke har. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hm, ser ut som Tefal (T-Fal?) har: * 14/03 Pannekakejern fra Tefal, elektrisk. Lag dine egne fløtelapper, sveler, amerikanske pannekaker. Stek seks av gangen. Øse og 6 spatler følger med. Tefal Hvorfor ikke bare lage i pannen? -Jar Endret 30. oktober 2005 av Jarek Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Utrolig nok lager man gjerne pannekaker i stekepanne. Believe it or not! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 joda, men jeg tipper det er litt lettere om du har sånn stor rund metallplate som du kan kaste alt fra kjøtt til pannekaker på. F.eks om du skal lage maisbrød, lefse, kebab-lefse, ol. Lenke til kommentar
Simenae Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har faktisk et pannekakejern her i heimen.. Det begynner å bli slitt, så er faktisk på utkikk etter det selv. Har ikke sett noe av det enda, men det må jo finnes et sted. Merke på den vi har er; ADAX, men har vært på websiten dems, og virker som dem ikke driver med det lenger. faktisk ser det ikke ut som de noengang har laget kjøkkenmaskiner. Pannekakejern er så utrolig digg. akkurat som vafler. no stress. Rart at det ikke er mer utbredt allerede. De blir alltid perfect, du sparer tid og arbeid. Slipper å snu den osv. Har sett det "Pannekakejernet" til Tefal, men det er feil. eller ikke slik jeg ønsker... -Fortsatt ingen som har sett no til et slikt jern i det siste? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er det for amerikanske eller norske pannekaker da? Det er en vesentlig forsjell der. Lenke til kommentar
Simenae Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er Norske pannekaker =) Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er vel ingenting som å lage pannekaker i vanlig stekepanne, og nesten kaste de i taket ved snuing.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Prøvd i din lokale jernvarehandel? Til dere uvitende: Det er ikke snakk om en TAKKE, men et pannekakejern hvor man slipper å snu kaken. Lenke til kommentar
Simenae Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 sjekka jernvarehandlern ja.. Men skal høre med min bestemor da det var hu som skaffa den forrige.. skal si ifra hvis jeg finner ut no. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tør påstå at man ikke sparer noe tid med et pannekakejern, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er ikke sikkert man sparer noe tid, men det er vel ikke nødvendigvis poenget heller. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er nok ikke hovedpoenget nei, men jeg så det ble nevnt som et argument lengre opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå