Gå til innhold

Praksis med NetCom Totalforsikring


Anbefalte innlegg

Min Qtek 8010 ble stjålet i helgen men jeg har heldigvis forsikring. Mitt spørsmål er som følger: er det noen som vet om jeg, ved å betale et mellomlegg, kan få en annen telefon? Tidligere fikk man visst et verdibrev som man kunne ta med til en forhandler og ordne opp der, men slik er det ikke lenger.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk lov til dette da min telefon ble ødelagt, man må selvfølgelig betale mellomlegget og en egenandel.

Men i mitt tilfelle var telefonen jeg ville ha hos bestilling hos netcom og de sa at de ville få den inn en uke seinere.

Problemet er at nå har det gått snart to mnd og de har fremdeles ikke fått inn telefonen og har ikke noen bekreftet leveringsdato på den!

Man får den tilsendt i posten, man kan ikke hente hos en forhandler. Det var de veldig klare på...

Det jeg har hørt hos netcom er at dersom telefonen ikke er på lager, og ikke har bekreftet leveringstid kan du hente ut den telefonen du har krav på i ditt tilfelle en 8010 hos en netcom forhandler. Dette er kun i spesielle tilfeller men det er verdt et forsøk dersom du ikke får en telefon innen avtalt tid.

 

Uansett råder jeg deg derfor til å enten velge en telefon som netcom har inne på lager eller ta 8010 som er den telefonen du i utgangspunktet hadde å selge den, å så kjøpe en annen. Det hadde ihvertfall spart meg for mye tid!! :hmm:

Har nå gått uten telefon i 2mnd å det unner jeg ingen andre!!

Lenke til kommentar

Uansett råder jeg deg derfor til å enten velge en telefon som netcom har inne på lager eller ta 8010 som er den telefonen du i utgangspunktet hadde å selge den, å så kjøpe en annen. Det hadde ihvertfall spart meg for mye tid!! :hmm:

Har nå gått uten telefon i 2mnd å det unner jeg ingen andre!!

5086593[/snapback]

 

Takk for gode råd. Skal forhøre meg ordentlig om leveringstid før jeg evt ber om noe annet enn den som ble stjålet.

Lenke til kommentar

Leveringstiden var ikke så ille på en nyere modell, så det gikk greit. Det som overrasket meg var hvor lite informasjon de krevde. De tok meg rett og slett på ordet da jeg sa at telefonen ble stjålet. De spurte ikke om serienummer, kjøpskvittering eller noe som helst dokumentasjon for at jeg i det hele tatt har hatt telefonen. Mulig de kan se dette i et slags loggsystem hos NetCom? Noen som vet noe om dette? Det er jo fint at jeg slipper å dokumentere tyveriet, men hvis det er så enkelt kan det jo lett utnyttes også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...