MadRos Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei, GOod dag alle sammen, har noe muffins med anti-blax, se på bilde. jeg jobber på en bærbar Pc, hvis det skulle være til noe hjelp. EDIT: jeg er tilbake:) Med ANTI:blax Endret 30. oktober 2005 av hproslan Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Reistaller, er det letteste. Så ser du om det hjelper! Tråden var litt utydelig btw! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Har prøvd, hjelper ikke. Kansje jeg skal prøve å bytte til stasjonar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Prøv SR7.Stop istedet. Gjør akkurat det samme, skjuler virtuelle drives fra spill med IDIOTISK kopibeskyttelse. Problemet blir jo at folk som har kjøpt spillet lovlig og ærlig ikke får startet det, fordi D-Tools eller Alcohol (som jo også er et vanlig brenneprogram) blir detektert under start. Det er jo så man blir "tvunget" til å installere no-cd crack for å slippe å avslutte andre programmer hver gang, for piratene har aldri slike idiotproblemer. Da er vi tilbake til square 1 på 80/90-tallet, når utviklerne overgikk hverandre i sinnssyke kopibeskyttelser av typen "Skriv inn ord 45, paragraf 27, side 229 i manualen" for å komme videre, "Gjenkjenn denne vage silhuetten av en tanks fra manualen og skriv navnet", i aller værste tilfellet var ei hel Spellbok dekket med rød blekk, så man måtte ha ei spesiell rød plastlinse for å lese den (Elvira-Mistress of the Dark). Eller favoritten: "snurr på 3 patetisk puslete papphjul til disse symbolene matcher hverandre". Oops, du knakk dasspapir-pappen som fulgte med? Sorry, da får du ikke spille mere altså! Mens piratversjoner hadde ingen slike problemer. Da blir det ganske bakvendt, liksom. Endret 30. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk! det var et godt svar! Ja, sind at det er sånn. jeg fatter ikke hvorfor de lager de teite ubrukelig "kopibeskyttelsene", DE BLIR UNSANsett cracka av piratene, skjønner de ikke det? Så hvorfor ødelegge for oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå