Gå til innhold

Filmer jeg må se.

wewwen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skvip? Rodriguez? What?

5091432[/snapback]

Han tenker vel på Spy Kids-filmene.

5091461[/snapback]

Jepps. Kritikerne var ikke akkurat enige om at Once Upon A Time In Mexico var all verden heller. Selv synes jeg det var en helt grei action-film, og underholdning for alle penga. :)

EDIT:

Alle får vel ta seg en pause fra kvalitetsfilmer for å lage en film til barna sine? Personlig synes jeg det er veldig skjønt, det han gjør.

Det ER faktisk mulig å lage gode barnefilmer også, vet du. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hva du synes er bra, og hva barna hans synes er bra, er to forskjellige ting. Du må ikke anta at de "barnefilmene" fra Pixar/Dreamworks som ansees som de beste, er de som barn selv synes er underholdende. Personlig er hele appellen med disse nye animasjonsfilmene de utallige referansene, noe som ikke vil treffe barn i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Gongdong gyeongbi guyeok JSA aka Joint Security Area (2000)

Boksuneun naui geot aka Sympathy for Mr. Vengeance (2002)

Chinjeolhan geumjassi aka Sympathy for Lady Vengeance (2005)

Det er iallefall de tre jeg har sett. Jeg rangerer alle tre over Oldboy. Sistnevnte vet jeg ikke om det er mulig å få tak i på DVD enda, men det får du heller spørre Njål om. ;)

Lenke til kommentar
Chinjeolhan geumjassi  aka Sympathy for Lady Vengeance (2005)

Sistnevnte vet jeg ikke om det er mulig å få tak i på DVD enda, men det får du heller spørre Njål om. ;)

5092951[/snapback]

Nei, sist sette dato er så vidt jeg husker sent november.

Ikke sett SfLV ennå, men enig i at både SfMrV og JSA er bedre filmer enn Oldboy (ikke fordi Oldboy er dårlig; Det synes jeg ikke, men i mine øyne er den vel show-off, se-hva-jeg-kan).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...