Papillon Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ro ned folkens. Ingenting ondsinnet fra min side . Likevel, når MeTa][iC grunnpirker med Planet of the Apes-filmene, har vel vi lov til å pirke litt tilbake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hey fuckers, get back on topic. *vifte med avisen i psilocybe, og late som jeg er moderator* Mange filmer her jeg har sett som jeg godt hadde klart meg uten, og jeg absolutt ikke ville kalt må-se-filmer. Saw, Mean Machine, The Hurricane, og faktisk The Devil's Rejects. AFI's 100 Years, 100 Movies. Endret 30. oktober 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 AFI's 100 Years, 100 Movies. 5082480[/snapback] Snork, for en kjedelig filmnerdhistorisk riktig liste. Dessuten har jeg ikke respekt for lister som kun (nesten) vektlegger film som som er 25 år eller eldre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Selvsagt, jo nyere en film er, jo vanskeligere den har for å komme inn på listene til de eldste anmelderne. Det sies at den musikken du hører på i 18-25års alderen er den du hører på resten av livet, kanskje det samme gjelder film? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Joda, det kan sikkert stemme det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ro ned folkens. Ingenting ondsinnet fra min side . Likevel, når MeTa][iC grunnpirker med Planet of the Apes-filmene, har vel vi lov til å pirke litt tilbake? 5082457[/snapback] Nå skal jeg skikkelig pirke på pirkeren som anklager meg for å pirke pirken! Jeg begynte med å nevne Planet Of The Apes filmene (de to i den hele serien som faktsi kbare heter "Planet Of The Apes" og som i det hele tatt er verd å se). Så blir jeg angrepet av denne... Pirkeren, som pirker på at det finnes seks! Dette kan jeg selvfølgelig ikke tolerere, så jeg MÅ jo pirke han i rompa litt tilbake, må jeg ikke? Joooda, det må jeg! Men hva skjer? Dere danner en allianse og pirker meg så hardt at det gjør vondt! Au au! Alt dette tas selvfølgelig som en spøk. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Denne må dere se Terkel i knipe , veldig bra "barne film" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Den eneste filmen jeg kan anbefale som ikke er nevnt er K-pax Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Denne må dere se Terkel i knipe , veldig bra "barne film" 5082769[/snapback] Barnefilm er ordet, kan umulig forstå at noen postpubertale gutter/jenter kan le av slikt banalt tøv. Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 K-Pax er bra ja, men det er ingen som har nevnt Shaun of the dead? Parodi på dawn of the dead, som er meget morsom i seg selv. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 K-Pax er bra ja, men det er ingen som har nevnt Shaun of the dead? Parodi på dawn of the dead, som er meget morsom i seg selv. 5085146[/snapback] Vil ikke kalle det en parodi på Dawn of the Dead. Kanskje mer i linjene av en hyllest til George A. Romeros zombie trilogi. Det er en del ting her som burde gi deg visse assosiasjoner (i mangel på et bedre ord....totalt jernteppe) til disse filmene. Men at det er en høyst severdig film er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Er det bare meg eller virker trådstarter litt vel... inaktiv i sin egen tråd her? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 vel, jeg prøver. men alle savarene kom på kvelden når jeg ikke var hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) The testament of Dr. Mabuse! En av mine helt klare favorittfilmer! Det meste av Fritz Lang er jo bra men akkurat den! aaah... Kan forsåvidt anbefale det meste av Dario Argento. Endret 12. november 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) En film du må se er Gjøkeredet. Så må jeg bare si Sin City, visst ingen har sagt den før da? Ble helt forelska i den filmen Endret 1. november 2005 av hingsten Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 noen som sa at sin city va dårlig Hvordan type film er det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 noen som sa at sin city va dårlig Hvordan type film er det? 5089768[/snapback] Ikke hør på de, den er fantastisk. Det er rett og slett en herlig actionfilm med store stjerner som Bruce Willis, Rutger Hauer, Michael Madsen, Clive Owen osv osv osv. Den er regissert av den ikke så ukjente Robert Rodriguez. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 noen som sa at sin city va dårlig Hvordan type film er det? 5089768[/snapback] Det eneste dårlige med Sin City er lengden, den burde vært på 10-11 timer. Skal heldigvis komme extended edition og oppfølgere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) En film jeg må se er Kung Fu Hustle, den ser gøy ut :!: Edit: Åh, ja, må jo også se neste X-Men film, gleder meg. Endret 1. november 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Den er regissert av den ikke så ukjente Robert Rodriguez. Desverre har han de siste årene blitt kjent for å lage mer og mer skvip. Fint å se at han har kommet seg back on track med Sin City, som ike er en film, men et kunstverk. Han har for øyeblikket kun fått rettighetene til 2'eren, da de som har rettighetene vil vente å se om han klarer å holde seg på topp med 2'ern. Klarer han dette, vil han få regissert 3'ern også. Gleder meg i allefall til å se hva slags dikkedarier han skal ha med i 2'ern! Men som sagt, Sin City kan ingen film-elsker gå uten, og i allefall ikke de som leser mye marvel og annet av den typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå