Gå til innhold

Filmer jeg må se.

wewwen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ro ned folkens. Ingenting ondsinnet fra min side :). Likevel, når MeTa][iC grunnpirker med Planet of the Apes-filmene, har vel vi lov til å pirke litt tilbake?

5082457[/snapback]

Nå skal jeg skikkelig pirke på pirkeren som anklager meg for å pirke pirken! :p

Jeg begynte med å nevne Planet Of The Apes filmene (de to i den hele serien som faktsi kbare heter "Planet Of The Apes" og som i det hele tatt er verd å se).

Så blir jeg angrepet av denne... Pirkeren, som pirker på at det finnes seks!

Dette kan jeg selvfølgelig ikke tolerere, så jeg MÅ jo pirke han i rompa litt tilbake, må jeg ikke? Joooda, det må jeg! Men hva skjer? Dere danner en allianse og pirker meg så hardt at det gjør vondt! Au au!

Alt dette tas selvfølgelig som en spøk. :)

Lenke til kommentar
K-Pax er bra ja, men det er ingen som har nevnt Shaun of the dead? Parodi på dawn of the dead, som er meget morsom i seg selv.

5085146[/snapback]

Vil ikke kalle det en parodi på Dawn of the Dead. Kanskje mer i linjene av en hyllest til George A. Romeros zombie trilogi. Det er en del ting her som burde gi deg visse assosiasjoner (i mangel på et bedre ord....totalt jernteppe) til disse filmene.

Men at det er en høyst severdig film er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

The testament of Dr. Mabuse! En av mine helt klare favorittfilmer! Det meste av Fritz Lang er jo bra men akkurat den! aaah...

Kan forsåvidt anbefale det meste av Dario Argento.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
noen som sa at sin city va dårlig :hmm: Hvordan type film er det?

5089768[/snapback]

Ikke hør på de, den er fantastisk.

Det er rett og slett en herlig actionfilm med store stjerner som Bruce Willis, Rutger Hauer, Michael Madsen, Clive Owen osv osv osv.

Den er regissert av den ikke så ukjente Robert Rodriguez.

Lenke til kommentar
Den er regissert av den ikke så ukjente Robert Rodriguez.

Desverre har han de siste årene blitt kjent for å lage mer og mer skvip. Fint å se at han har kommet seg back on track med Sin City, som ike er en film, men et kunstverk.

Han har for øyeblikket kun fått rettighetene til 2'eren, da de som har rettighetene vil vente å se om han klarer å holde seg på topp med 2'ern. Klarer han dette, vil han få regissert 3'ern også. Gleder meg i allefall til å se hva slags dikkedarier han skal ha med i 2'ern! :)

Men som sagt, Sin City kan ingen film-elsker gå uten, og i allefall ikke de som leser mye marvel og annet av den typen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...