leifeinar Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 explorer driver og slár deg av hele tiden, spesiellt nár jeg roter i mapper og ser bilder osv. det stár at det gjőres for og beskytte maskina bedre.... regner med jeg ikke er den eneste som har hatt problemer med explorer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg har igen problemer med explorer.. tror du skal foreta en antivirus/spyware skjekk av pc'en din jeg. og sikre deg med antivirus og firewall.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 har lagt inn XP for 10 dager siden. ikke hatt den oppe pá nett, kjőrt flere forskjellige spyware, ad aware og antivirus finner ingen ting Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Antivirus som er blitt overbeskyttende? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 burde det ikke vére nevnt i feilmeldinga at det er den som gjőr handlinga? emn skal prőve det. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Å se en feilmld som gir nyttig info er ikke microsoft sitt felt :!: Endret 30. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 mulig det skal sjekke. er pá netcafe ná. skal raportere evt forbedring i morg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå