Semal Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hello.. Jeg tenker på å kjøpe meg en Nokia N70. Også lurer jeg på om NetCom nå støtter 3G, og om det ville fungert greit med NetCom YoungTalk, som jeg har nå, i forholdt til video telefoni priser osv. Noen som har noen anbefalinger? [Pyntet litt på emnetittelen din Remerser (Moderator)] Endret 30. oktober 2005 av Remerser Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 netcom, støtter enda ikke videotelefoni, men de de støtter alt det andre. videotelefoni bli ikke tilgjengelig før til neste år. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 netcom, støtter enda ikke videotelefoni, men de de støtter alt det andre. videotelefoni bli ikke tilgjengelig før til neste år. 5080789[/snapback] Ehm... vel... jeg har NetCom 3G-sim og videotlf fungerer da virkelig. -snubbel Lenke til kommentar
Semal Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Ehm... vel... jeg har NetCom 3G-sim og videotlf fungerer da virkelig. -snubbel 5080938[/snapback] Hva slags abb. har du Snubbel? Hva er prisene for video telefoni? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 NetCom har videotelefoni, men de har valgt å ikke markedsføre det aktivt enda. Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg har også 3g simkort og abonnement fra netcom, men videotelefonien funker ikke hos meg. jeg har ringt netcom om dette, og de sier at dette ikke blir aktivt før over nyttår. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Uuuuups, mulig jeg har drete på draget. Men jeg mener 99 % sikkert at jeg har lest dette en eller annen tvilsom plass. 3G-simkort? Må man ha det for å få 3G til å fungere? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg mener å huske at hvis man har et gammelt simkort fra NetCom må man bytte dette for å bruke 3G. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Man må ha et 3G simkort ja. Eller USIM som det visstnok heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå