CSTO Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 hei Jeg har en bærbar pc og har nettopp kjøpt meg en ekstern harddisk. Jeg ønsker å bruke firewire tilkoblingen min (4pin) pga. jeg har hørt at det er bedre og mer stabilt. Med andre ord skal jeg kjøpe meg en firewire kabel 4/6 pin. Er det noe jeg bør være obs på ved kjøp av kabelen? Er det stor forskjell på de "dyre" kablene i forhold til de helt billige? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 heiJeg har en bærbar pc og har nettopp kjøpt meg en ekstern harddisk. Jeg ønsker å bruke firewire tilkoblingen min (4pin) pga. jeg har hørt at det er bedre og mer stabilt. Med andre ord skal jeg kjøpe meg en firewire kabel 4/6 pin. Er det noe jeg bør være obs på ved kjøp av kabelen? Er det stor forskjell på de "dyre" kablene i forhold til de helt billige? 5080633[/snapback] Ville anbefalt og kjøpe deg en kabel i den mellomste klassen, skal ikke vøre så stor forksjell mellom mellomklasse og byrklasse. Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 okey, men hva er det som er forskjellig på disse kablene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå