FuzzFuet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei! For to dager siden skulle jeg sette min Logitech MX1000 Laser til lading , men da skjedde det: Musen laget noen rare lyder og begynte og lage røyk, lydene kan beskrives som om du tar og kortslutter en gammel Hdd ell no sånt Så musen min til 570kr er nå stadfestet død og jeg får ikke liv i den Skal jeg sende en mail til PSdata og kreve en ny? Den er under et år gammel så jeg tror garantien gjeller Edit: Leif Endret 30. oktober 2005 av LockNess Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Send en mail til PSdata hvor du forklarer problemet så ordner det seg nok. Men var høflig og skriv slik at folk forstår det, altfor mange som er aggressive uten at det er nødvendig Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Skal gjøre det, det er tre års garant på den så den er ikke utgått. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Yesss! Fikk ny mus Ble sent i dag! Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Så, hva har man lært av dette... At man ikke skal ta en mus (les: dyret) og sette til lading. Men, siden det er museår i år så har PsData mulighet for å sende deg en ny mus, dersom den forrige dør. Ehm *kremt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå