Vernes Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Ford sierra 2,0 CL Rettningslysene virker ikke, med en gang jeg slår de på så går sikringen. Det som er rart er at nødblinklysene har egen sikring, og blinklysene har sin egen sikring. Begge sikringene går ved aktivering(ikke samtidig). Har prøvd å skifte releet og det hjalp ikke. Tror ikke at det er bryteren, for da hadde nødbelysningen fungert eller blinklysene, da disse bryterene på rattet er adskilt. Har ikke flere ideer...trenger tips raskt. Endret 30. oktober 2005 av Vernes Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tipper at alle de har en felles kortsluttning eller en merklig jordfeil. Skjekk ledningene og mål for kortsluttninger langs hele ledningene. Kan også være en kortsluttning i selve sikringsholderboksen. Lenke til kommentar
Vernes Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Tipper at alle de har en felles kortsluttning eller en merklig jordfeil.Skjekk ledningene og mål for kortsluttninger langs hele ledningene. Kan også være en kortsluttning i selve sikringsholderboksen. 5080568[/snapback] hvordan skal jeg sjekke kabelen? Ved releet eller annet sted? Endret 1. november 2005 av Vernes Lenke til kommentar
Vernes Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 har nå funnet ut at kun den venstre kretsen er feil. Blinklysene på høyere side virker. har prøvd å ta ut pærene på venstre side uten lykke. Sikringen går. Må jeg skifte alle kablene på venstre side? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 har nå funnet ut at kun den venstre kretsen er feil. Blinklysene på høyere side virker. har prøvd å ta ut pærene på venstre side uten lykke. Sikringen går. Må jeg skifte alle kablene på venstre side? 5099349[/snapback] Prøv først å koble ifra alle pære-holderene (blinklys huset), kan være der feilen er. (det er antagelig vis en plugg/kontakt som du kan dra ut) Lenke til kommentar
Vernes Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 har nå funnet ut at kun den venstre kretsen er feil. Blinklysene på høyere side virker. har prøvd å ta ut pærene på venstre side uten lykke. Sikringen går. Må jeg skifte alle kablene på venstre side? 5099349[/snapback] Prøv først å koble ifra alle pære-holderene (blinklys huset), kan være der feilen er. (det er antagelig vis en plugg/kontakt som du kan dra ut) 5099914[/snapback] Feilen er funnet. Den lå i hengerfeste koblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå