Gå til innhold

Mistet d500 i bakken - dekkes av elkjøp-forsikring

stooy

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min samsung d500 i bakken, og lurer på om noen vet om det dekkes av den såkalte "idiot-forsikringen" hos elkjøp? Dersom den gjør det, er det da mulig å levere inn telefonen hos en annen elkjøp-butikk enn der jeg kjøpte telefonen?

Er det eventuelt mulig å få kjøpe seg opp på en bedre telefon? dette hadde absolutt vært det beste...

Håper på gode svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mistet min samsung d500 i bakken, og lurer på om noen vet om det dekkes av den såkalte "idiot-forsikringen" hos elkjøp? Dersom den gjør det, er det da mulig å levere inn telefonen hos en annen elkjøp-butikk enn der jeg kjøpte telefonen?

Er det eventuelt mulig å få kjøpe seg opp på en bedre telefon? dette hadde absolutt vært det beste...

Håper på gode svar...

5080411[/snapback]

Dette er akkurat et slikt tilfelle forsikringen er ment å dekke :). Så om du kjøpte den før 1. september, gå tilbake til butikken du kjøpte den i - eller en annen elkjøp om det er mer hendig, og fyll ut skademeldingskjema. Husk kvittering!

Du vil da enten få telefonen reparert eller en ny D500 tilbake. Det går dessverre ikke å betale seg opp til en ny og bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...