ZeroCool Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Trenger litt hjelp med og velge programvare. Skal jeg velge XP, eller skal jeg velge ME? La oss si at jeg fikk tak i en brent versjon av en eller begge delene... kan jeg installere dem når jeg ikke har noen programvare fra før av innpå maskina?? Dette er bare noe jeg tenkte på i teorien! skal selvfølgelig ikke ha ulovelige kopier av operativsystemet... :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hold deg lant unna WindowsME. Det ble kåret til tidenes verste OS på It-avisen. Og ja, det er fullt mulig å installere WindowsME/XP/9x på tom, formattert harddisk. Bare boot opp fra CD'en (må kanskje stilles inn i BIOS) Lenke til kommentar
mammut Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hvordan pc har du...Har end el og si da, Hva skal du bruke den til.. winxp er et os Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Må si meg enig i spaz. ME er skapt for å gi deg problemer. Tror de kjedet seg litt hos Microsoft og ønsket å lage litt hodebry for forbrukerne Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 00:08, mammut skrev:Hvordan pc har du...Har end el og si da,Hva skal du bruke den til..winxp er et os Skal bygge PC, så det er derfor jeg lurte... Chaintec Apogee Socket A, AMD XP2000+, GeForce4 Ti4200 128MB DDR Ram Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 ME er ikke et alternativ engang Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg syns ME er greit.. men viss jeg kunne, hadde jeg skiftet, men i Win98se virker ikke det supre 56k modemet mitt... og i Win2k og WinXP kan jeg ikke avslutte! får en power et eller annet error! pc restarter seg og ingenting som skulle lagret seg i avsluttnigen gjør det! Så jeg er dømt til å bruke ME! men jeg klager ikke!! :smile: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 I teorien, hvis du ikke skal ha noe OS på maskinen, burde du velge ME. Det er et suverent non-OS program, som kan installeres virtuelt uten at du trenger å installere andre applikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå