JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Følger du url i topic står det hvertfall: You need to put quotes around ggl-timedemo.demo when you go to run the timedemo Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Eller bare rename demoen til "test" Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kan noen fortelle meg hvordan man får testa fps i quake 4 og hvordan jeg får timedemoen til å funke? Trenger HJELP...........!! 5151492[/snapback] Finnes her: http://www.ggl.com/view_forum_topic.php?TopicId=769 "Extract that file, and put it in your "C:Program Filesid SoftwareQuake 4q4basedemos" directory. If you do not have that demos directory, create it and put this file there. Next load up q4 and type "playNetTimeDemo ggl-timedemo.netdemo" It's slow and will take a bit but when it's done you can check the console for the FPS #'s." Kan kanskje være greit å rename demoen til et kortere navn, foreksempel "test". Du kan også joine quake4.no på quakenet (IRC), der står en del relevant info i topic, kan få tak i samme cfg som jeg bruker der foreksempel, da skriver man bare: "!get_q4_hitconfig" Bare å spørre viss du lurer på noe mer. *edit* Får å få fram Console trykker man: "CTRL+ALT+|". Tegnet "|" ligger atme 1 tallet. Norwegian Quake 4 league sin hoved side er: http://www.lystad.org/nq4l/ Der skal alt du lurer på stå 5152539[/snapback] Jeg får ikke opp testen uansett... får opp bare console, men det står: Warning... kan du ikke legge inn noen bilder da? er noob 5153711[/snapback] Har du noen tips? Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Når du ikke klarer å lese hva vi svarer deg, ser jeg ikke noe vits med komme med flere innspill her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå