bergetun Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan jeg på noen måte bruke min IPOD til å synce itunes mellom 2 datamaskiner ? Jeg vil gjerne legge inn musikk på Jobb pcen slik at det synces på hjemmepcen min når jeg kommer hjem. Takk. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg leste rundt om dette her, men fant ikke for mye gledlig informasjon. Apple vil ikke at du skal kunne kopiere fra iPod til pc, grunnet kopieringsrett eller hva det het (husker ikke hva det sto der nå). Men du finner andre programmer som kan kopiere filene fra ipoden, men da vil de få rare navn når de havner på disken. Men vil vel fungere så lenge du bruker et program som kan lese id tags til filene. copypod Du kan jo prøve, men jeg flytta bare de filene jeg ville ha over netverk.. det er jo da litt vanskelige mellom jobb og hjem. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ikke dersom du vil benytte iTunes! Men det finnes annen software, se på Red Chair f.eks., finnes også andre leverandører, som gir deg denne muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå