ådne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har nå formatert min nye pc, og lagt inn windows. Når windows instalasjonen var ferdig kom jeg inn i windows, innstalerte skjermkort driverene og startet maskinene på nytt. Men nå kommer jeg ikke inn i windows igjen, virker som den vil boote fra cdrom selv om jeg har satt den til å boote fra harddisk. Hva er problemet? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har nå formatert min nye pc, og lagt inn windows. Når windows instalasjonen var ferdig kom jeg inn i windows, innstalerte skjermkort driverene og startet maskinene på nytt. Men nå kommer jeg ikke inn i windows igjen, virker som den vil boote fra cdrom selv om jeg har satt den til å boote fra harddisk.Hva er problemet? 5080315[/snapback] HAr du husket og sette i bios at harddisk skal være 1st boot option? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, har satt harddisk (den med systemet på) til 1st boot option. Noen som har noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Når jeg prøver å gå inn nå kommer det opp en feilmelding: no system disk or disk error. Ingen som har noen som helst peiling på hva problemet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå