ZeroCool Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har alt, men mangler skjerm. Jeg trenger en skjerm som er god og se på og alt det der... men spm er hvilken skjerm jeg skal velge? hva burde jeg se etter og hvor mange Hz burde den ha? Vet at dette burde være det minste problemet, men siden jeg vil ha andres komentarer så bare måtte jeg spøre! Hva skal jeg velge?(!) Og hvilket programvare burde jeg velge? XP eller ME? Har sett på Western Digital Caviar SE 120GB 7200RPM, der er det 2MB Cache, og på en annen HD som er ganske lik med bare 100MB er det 8MB Cache... Hva burde jeg velge? ...Unnskyld den kanskje litt dumme formuleringen, men jeg er ganske trøtt delv om klokka bare er 23.45 Takk for alle svar!!!!!!!! Håper at det ikke ble alt for mange spm på en gang..! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hold deg unna ME, det er mitt tips. Har hatt det en stund. Er VELDIG ustabilt. Skal anskaffe meg XP. Uansett, hvis du ikke blir enig med deg selv, så installer begge :smile: Lenke til kommentar
nalle Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 ja marius bruk Xp eg trudde du viste soppas Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 23:46, ZeroCool skrev:Har alt, men mangler skjerm. Jeg trenger en skjerm som er god og se på og alt det der... men spm er hvilken skjerm jeg skal velge? hva burde jeg se etter og hvor mange Hz burde den ha? Og hvilket programvare burde jeg velge? XP eller ME?Har sett på Western Digital Caviar SE 120GB 7200RPM, der er det 2MB Cache, og på en annen HD som er ganske lik med bare 100MB er det 8MB Cache... Hva burde jeg velge? Skjerm : Hva du bør velge kommer helt ann på hvor mye penger du har tenkt å bruke, og hvor stor skjerm du vil ha. Vil du ha en billig skjerm, så er Hansol ett bra billig-merke. Jeg har en 2 år gammel Hansol selv som har klare farger, skarpt bilde og 85 Hz ved 1280x1024. Vil du ha det beste, uavhengig av pris, velger du Sony Trinitron. Vil du ha noe litt bedre enn det billigste, skal visst LG ha greie skjermer. ME eller XP? XP, så klart. ME er ustabilt, XP er stabilt. Har brukt XP i 3/4 år nå, og det har ikke krasjet en eneste gang. Og om ett program krasjer så er det bare å avslutte programmet, det drar ikke med seg XP i dragsuget. Harddisk, 2 eller 8MB Cache : Forskjellen er ikke så stor ved vanlig bruk, men ved bruk av større filer (videoredigering og lignende) så er 8MB cache en stor fordel. Og du får både 2MB og 8MB cache versjonen i 120GB, ihvertfall på Komplett (vet ikke hvor du har sett 100GB utgaven for jeg finner ikke den). Den koster uansett ikke mye mer enn 2 MB cache versjonen (200 kroner mer?) så velg 8MB versjonen uansett. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 16:17, Afseth skrev:Har brukt XP i 3/4 år nå var ikke det litt vel lenge? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Me er stablit som **** skal jeg si deg!! Og utrolig raskt!! Lenke til kommentar
goose Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 jeg har Hansol 19" 920D dyna flat som jeg er meget fornøyd med det... Har solgt over 30 sånn httil og ingen av kunder sa noe negativt om de,, dem var veldig fornøyde med den.. det andre: XP så klart. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå