Gå til innhold

Problemer med Canon MV600i. Ødelagt?!

Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

I dag skulle jeg sette digitalkameraet som hele familien eier på lading da jeg oppdaget noe helt forferdelig.

Når jeg hadde satt det på lading fikk jeg lyst til å se gjennom gammle minner som lå på kassetten, som var i kameraet. Etter litt titting på ferieminnene fra Hellas fikk jeg lyst til å filme litt også. Det var da jeg oppdaget det (!). Når jeg tok av linselokket og skulle begynne å filme var det bar et virvar av farger på den lille LCD-skjermen. Da samme så jeg også nedi "den lille åpningen" som man kan bruke i stedet for skjermen. Jeg filmet litt i håp om at de skulle gå vekk men til ingen nytte. Når jeg skulle se gjennom det lille jeg hadde filmet fikk jeg se akkurat det som jeg hadde fryktet: Et virvar av farger... :cry:

Jeg (og familien) har et Canon MV600i digitalkamera. Hva kan feilen være? Personlig tror jeg at det kan være linsa det er noe galt med, fordi det siste som jeg har filmet var solformørkelsen. Men da hadde jeg det som er inni disketter over linsa for å ikke skade den. Dette virket også bra for å se selve solformørkelsen.

Hjelp?! :cry: Vil ikke at det skal være ødelagt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette minner om ein runde eg hadde med mitt 650i i februar. Legg ved eit opptak av det du ser og send tape og kamera til Serviceproffen. I mitt tilfelle var det skifte av CCD-brikken som skulle til, heldigvis innafor garantitida. Tviler på at det er objektivet som er årsak til ditt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...