Maxila Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) hey jeg lurte på om det fantes runde vifter eller vifte med tre hull til skruer?? mellom hullene er det 8 cm fra midten på hullet til midten på det andre hullet.har tenkt pg bytte ut det røret med en vifte. se bildet så skjønner du hva jeg mener. takker for svar Endret 30. oktober 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har aldri sett vifter med tre skruehull. Du trenger iallefall 80x80mm vifte. Det er sikkert. Hmm, du kunne jo lage hull selv? I sidedøren, bare maskere, og drille hull. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er bare å lage hull selv Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 men det ser ikke akkurat pent ut det Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 men det ser ikke akkurat pent ut det 5081856[/snapback] Er det gjort skikkelig så gjør det det. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 hadde håpt det fantes noen vifter som passet til den ingen som vet noe Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det MÅ finnes... du burde maile produsenten av kabinettet og spørre. De setter vel ikke av plass til vifter som ikke eksisterer? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 ja det burde det men hvor, det er et aopen h500y kabinett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 En "vanelig" vifte vil passe om du fester den i ett eller to av hullene og så bruker du dobbeltsidig tape på de andre hjørnene av viften, dermed slipper du å lage nye hull. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 ja kansje det men tror kansje jeg fant på en god ide feste viften med ståltråd eller noe, er jo nok av jull jeg kan feste det eller hva? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 hei lurte på en annen ting også må jeg ha hull på sidedøren (alså min er helt tett) for å ha en vifte bak med hardiskene på bildet vanskelig å forklare men håper dere skjønte noe. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skjønner hva du mener, men er du sikker på at det ikke er riller i døra. Virket litt rart at der var et uttak om ikke luften skal kunne passere . Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) nei ingen riller i døra eller hull i det hele tatt men det er nok ikke farlig og ha en vifte der likevel. hjelper jo å flytte vekk den varme lufta. Endret 2. november 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå